Anmeldt d. 21. januar 2020

Hindsgavl er bare et godt sted at holde konferencer. Udover de flotte omgivelser, som har utrolig charme året rundt, fungerer det der skal fungere bare, som f.eks. AV-udstyr, lyd samt lækker forplejning.

Dato for ophold: januar 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 781mettep
bhg1981, Gæsteansvarlig hos Hindsgavl Slot, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. januar 2020

Kære Mette,

Tusind tak for din flotte anmeldelse af Hindsgavl Slot - det sætter vi stor pris på. Vi er glade for, at du har været glad for at afholde konference hos os. Det er dejligt at vide, at alle de praktiske ting spillede og at vores dejlige omgivelser også er blevet nydt under opholdet.

Vi håber at byde velkommen igen snart.

De Bedste Hilsner
Julie Lund Hindsgavl
Gæsteambassadør

Anmeldt d. 12. november 2019 fra mobile enheder

Allerede da vi nærmede os hotellet af den smukke allé, der fører op til Hindsgavl Slot, fik vi en fornemmelse af, at vores weekendophold måske ikke ville blive helt det vi forestillede os. Der var mange, der skulle samme vej denne lørdag eftermiddag, og da vi nåede frem til parkeringspladserne og så de mange biler, blev vi bekræftet i, at vi nok skulle indstille os på en weekend i selskab med endog rigtig mange andre gæster. Det er egentlig naturligt nok, for Hindsgavl er først og fremmest et stort konferencehotel, og når man har så meget kapacitet og så mange kvadratmeter til rådighed, kan man ikke bebrejde nogen, at man prøver at udnytte det mest muligt, når konferencegæsterne er rejst hjem. Desværre betyder det, at oplevelsen og opholdet bliver lidt upersonlig og fabriksagtig - og ikke i overensstemmelse med det brand, som Hindsgavl har formået at sælge sig selv på.

Det starter med værelserne, hvor det vi fik anvist, nok er det mindste hotelværelse, jeg har set nogensinde. Ikke engang de små hotelværelser, man typisk støder på i Paris, kan måle sig med værelset på Hindsgavl, som jeg ikke vil anbefale til personer med klaustrofobi. Det kan måske til nød gå en enkelt nat, men det er faktisk pinligt, at man vil sælge den størrelse værelse til den pris. Det var så den første burhøns-oplevelse, som Hindsgavl bød på men desværre ikke den sidste.

Det fortsatte til middagen, hvor vi - sikkert som de fleste andre gæster - skuffede måtte konstatere, at den ikke skulle indtages i den smukke hovedbygning, men i restaurant Louise i Laden. På Hindsgavl Slots hjemmeside er der billeder af hovedbygningen, og det er god marketing, men det er også uærligt, for det er ikke der tingene foregår. Det skal siges, at det nævnes på hjemmesiden, at middagen finder sted i restaurant Louise i Laden, men jeg tror alligevel det overrasker de fleste gæster. Det er svært at beskrive den særegne oplevelse, det er at spise i Laden. Der er tale om et lokale med gigantiske proportioner, som det er nærmest umuligt at skabe noget, der ligner en stemning i. Det svarer lidt til at spise middag i Brøndbyhallen, eller at være til halbal, dog uden musik. Glem alt om en intim hyggemiddag eller en romantisk date, ikke mindst fordi Hindsgavl har valgt at udnytte pladsen til det absolut yderste. For det første ser bordene i restauranten ud til at være valgt efter samme kriterier som værelserne, dvs de er små - meget små - og for det andet står de så tæt, at man bare kunne have stillet 25 langborde op og bænket folk på rad og række, for man sidder lige så klemt, og hvad enten man vil det eller ej, kommer man helt tæt på de omkringsiddende gæster. Så man må sige, at burhøns-konceptet forfølges konsekvent fra værelse til restaurant, og hotellet kunne passende skifte navn til Hindsgavl Folkekøkken - vi er i hvert fald meget langt fra, hvad man forventer, når ordet “slot” indgår i navnet. Når man så i øvrigt vil lege restaurant i den skala, må man sørge for, at alt er dimensioneret efter forholdene. Det var ikke tilfældet her, der var alt for få tjenere, og dem der var, var usikre og uerfarne. Vi ventede 40 minutter på den første ret, og det går altså ikke i denne halvvoksne prisklasse. Maden var faktisk rigtig god, men det er ikke nok til at rette op på helhedsindtrykket - Hindsgavl dumper big time og vi kommer ikke igen.

Tak, TriumphDK
bhg1981, Gæsteansvarlig hos Hindsgavl Slot, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. november 2019

Vi er oprigtigt kede af, at læse jeres anmeldelse efter jeres besøg på Hindsgavl Slot. I har ret i at den weekend, jeg formoder i besøgte os, var travl da vi var fuldt bookede på hotellet og størstedelen af vores gæster var på weekendophold. Med den kapacitet vi har, betyder det at vi ikke har plads til, at bespise alle vores gæster i stuerne på slottet hvorfor middagen indtages i Restaurant Louise i Slotsladen. Rigtig mange af vores gæster synes, at det er hyggeligt at spise i vores smukke ladebygning, så vi er oprigtig kede af at høre, at det ikke gør sig gældende for jer. Som i selv nævner, har der på intet tidspunkt været angivet, at middagen serveres i stuerne på slottet da i bookede opholdet. Dog vil vi gøre opmærksom på, at man til hver en tid er velkommen i vores charmerende hovedbygning – vi anbefaler at gå ind og kigge om formiddagen efter morgenbufféen hvor der oftest er en rolig stemning. Vi er kede af, hvis vi ikke har været gode nok til at gøre opmærksomme på dette ved ankomst og det vil vi tage med videre i vores evaluering.
Hvad angår værelsets størrelse, så varierer disse meget da bygningerne er fredede og dermed har vi ikke mulighed for, at ændre på størrelsen. Det er altid en mulighed at opgradere og dermed få et lidt større værelse – dette er vi naturligvis meget kede af, at vi ikke har gjort jer opmærksomme på ved booking og vi ville ønske i havde nævnt det ved ankomst – da ville vi have forsøgt at finde et passende værelse til jer.

Generelt gør vi et stort arbejde ud af, at forventningsafstemme med vores gæster inden ankomst – både i vores markedsføring af weekendophold samt ved booking så vi er kede af, at i føler det har været uærlig markedsføring fra vores side.

Vi er dog glade for, at i synes maden var god.

De Bedst Hilsner
Julie Lund Hindsgavl
Gæsteambassadør

Anmeldt d. 8. november 2019

Fejerede fødselsdag med ophold. Dejligt ophold i rigtig fine og spændende omgiverlser, såvel inde som ude. Maden var veltillavet, med god vin som passede til retterne. En virkelig god og høflig betjening på et fagligt højt niveau.

Tak, Louis H
bhg1981, Gæsteansvarlig hos Hindsgavl Slot, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. november 2019

Kære Louis,

Tusind tak for din flotte anmeldelse af Hindsgavl Slot - det sætter vi meget stor pris på! Vi er glade for, at vi var med til at danne rammerne om en god fødselsdag for dig. Vi takker for dine rosende ord om personalet - det gør os stolte.

Vi håber snart, at du besøger os igen,

Rigtig god weekend.

De Bedste Hilsner, Julie Lund Hindsgavl

Anmeldt d. 6. november 2019 fra mobile enheder

Holder man af slotte, ubeskrivelig smuk natur, krydret med Historie (Det var på Hindsgavl Kongen underskrev afståelsespapirerne af Norge i 1814) så er Hindsgavl et must.

5 stjernet beliggenhed
5 stjernet atmosfære
5 stjerner for rengøring af værelser, og høj rengøringsstandard generelt
5 stjernet service fra personalet
5 stjerner for mad og drinks kvalitet

Hvorfor giver jeg så kun 4 stjerner?

Jo, I disse Co2 neutrale tider, er det en 5 stjernet fornøjelse, at se hvor meget køkkenet gør ud af, at de fleste råvarer, som restauranten serverer, er fra egen have. Men tillad mig at komme lidt malurt i bægeret.

Shampoo, balsam, bodyshampo, og bodylotion er billig kemi, importeret fra Kina, Investerede man lidt mere, kunne det være Dansk økologi kosmetik, der var mere Co2 neutralt alene p.g.a. transporten. Så var den 5 stjerne hjemme

Og så til værelser. Værelsernes indhold, med badeværelse inventar, der er bord og 2 stole, kaffemaskine etc. det er fint,

MEN.... Værelserne vi testede, var MEGET SMÅ.

Har fået oplyst at det er fordi de er på Slottet, de værelser der er i de gamle avlsbygninger skulle være fantastiste, og kun lidt dyrere.

Tak, JanEnggaard
bhg1981, Gæsteansvarlig hos Hindsgavl Slot, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. november 2019

Kære Jan,

Mange tak for din flotte, uddybende og ærlige anmeldelse af Hindsgavl Slot. Jeg har netop haft fornøjelsen af, at læse denne anmeldelse andetsteds fra dig og vi sætter utroligt stor pris på at du deler dine oplevelser på flere anmeldelses-platforme.
Vi arbejder lige pt. med idéen om, at udskifte vores produkter på værelserne og glæder os til, at tilbyde det til vores gæster.

Vi håber snart at få fornøjelsen af dit besøg på Hindsgavl Slot og denne gang måske hive den 5. stjerne hjem. Jeg vil anbefale dig, at kontakte receptionen direkte ved booking - så kan vi hjælpe med, at reservere et lidt større værelse.

Rigtig god aften,

De Bedste Hilsner, Julie Lund Hindsgavl, Gæsteambassadør.

Anmeldt d. 5. november 2019

inviterede famile og venner på ophold i forbindelse med min fødselsdag.
Dejlig ophold med værelser i sidebygning på slottet i rigtig slotsstil
Og dejlig med kaffemaskine på værelset.
Skøn ophold med kaffe og dejlig 4 rettes menu om aftenen i de hyggelige stuer.
Eftermiddagskaffen kunne der godt have været mere en bare en kage.
Ellers en super fin oplevelse.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Rejsefrihed123

Kære Gæst,

Mange tak for din fine anmeldelse af jeres ophold på Hindsgavl Slot - Vi er glade for, at du havde en dejlig fødselsdag og at i synes godt om vores romanitiske værelser i slotsstil.
Hvad angår eftermiddagskaffen har vi tidligere haft flere slags kage, men pga. for meget madspil har vi besluttet, at skære ned til én slags kage.

Vi håber i snart vil gæste Hindsgavl Slot igen,

De Bedste Hilsner, Julie Lund Hindsgavl, Gæsteambassadør