Anmeldt d. 5. november 2019

inviterede famile og venner på ophold i forbindelse med min fødselsdag.
Dejlig ophold med værelser i sidebygning på slottet i rigtig slotsstil
Og dejlig med kaffemaskine på værelset.
Skøn ophold med kaffe og dejlig 4 rettes menu om aftenen i de hyggelige stuer.
Eftermiddagskaffen kunne der godt have været mere en bare en kage.
Ellers en super fin oplevelse.

Tak, Rejsefrihed123
bhg1981, Gæsteansvarlig hos Hindsgavl Slot, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. november 2019

Kære Gæst,

Mange tak for din fine anmeldelse af jeres ophold på Hindsgavl Slot - Vi er glade for, at du havde en dejlig fødselsdag og at i synes godt om vores romanitiske værelser i slotsstil.
Hvad angår eftermiddagskaffen har vi tidligere haft flere slags kage, men pga. for meget madspil har vi besluttet, at skære ned til én slags kage.

Vi håber i snart vil gæste Hindsgavl Slot igen,

De Bedste Hilsner, Julie Lund Hindsgavl, Gæsteambassadør

Anmeldt d. 18. oktober 2019

Stedet er meget velholdt servicen i top. Værelset har en passende størrelse, dog havde det været rart at kunne lave kaffe på værelset og ikke ude på gangen. Omgivelserne med dyrepark giver en ekstra intens oplevelse, når dyrene ligefrem spærrer vejen. De går dog hurtigt ind på græsset igen.

Værelsestip: Vælg hovedbygning om muligt
Tak, Anders W
bhg1981, Gæsteansvarlig hos Hindsgavl Slot, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. oktober 2019

Kære Anders,

Mange tak for din flotte anmeldelse, det sætter vi stor pris på. På nogle udvalgte værelser er det ikke muligt med kaffemaskine på værelset pga. pladsmangel - men vi har værelser med kaffemaskine på værelset så du er velkommen til, at forespørge på dette næste gang du booker værelse. Vi er glade for, at i nød opholdet og vores fantastiske omgivelser - dyrene i parken har aldrig travlt og du har helt ret i, at det giver en speciel oplevelse når de spærre vejen - somme tider flytter de sig ikke altid lige med det samme og så må man bare væbne sig med tålmodighed hvilket er en del af charmen ved den smukke dyrepark.

Vi håber at få fornøjelsen af jeres besøg igen.

De Bedste Hilsner
Julie Lund Hindsgavl
Gæsteambassadør

Anmeldt d. 13. oktober 2019 fra mobile enheder

Brunsviger til morgenmad hører sig til på Fyn :-) Udover alt det sædvanlige naturligvis.
Ok seng - tror jeg boede i den billige fløj denne gang. Ikke så godt som sidst. Men sov fint. Kaffe/te på gangen var ok.

Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, MortenM
bhg1981, Gæsteansvarlig hos Hindsgavl Slot, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. oktober 2019

Kære Morten,

Tak for din fine anmeldelse af Hindsgavl Slot. Det er dejligt at høre, at brunsvigeren smagte dig.

Jeg er ked af at du følte, at du boede i den billige fløj. Den ene af vores sidefløje er for nyligt blevet renoveret og er derfor mere moderne end den anden. I slottets sidefløje er der både værelser i moderne og traditionel slots stil, som bærer hver sin charme. Der er også mulighed for at bo i svine- og kostalden, hvis arkitektur er meget mere rå og moderne i sit udtryk.

Vi tager, hvis muligt, meget gerne højde for i bookingen, at du får lige netop det værelse, du ønsker.
Omend er det dejligt at høre, at du fik en god nats søvn.

God dag.
Venlig hilsen Bente, Kommunikations- og marketingansvarlig

Anmeldt d. 13. oktober 2019

Værelset var af den nyopførte slags, og var fint. God seng. Den sjove, runde badeniche må være opført i forkert målestoksforhold, da den vist er dimensioneret til børn og ikke til voksne i nogenlunde almindelig størrelse. Der var sandelig ikke plads til hverken store eller små armbevægelser.
Hyggelige stuer i hotelbygningerne.
Morgenmaden i Hovedbygningen var rigtig god med et bredt udvalg af appetitvækkende, friske ting og sager.
Hotellet ligger i et meget smukt område, hvor vi nød at studere de mange rådyr i nærheden.
Smilende og venligt personale i receptionen.

Dato for ophold: september 2019
Tak, Arktistadt

Kære gæst.

Tak for din fine anmeldelse af Hindgavl Slot. Jeg er glad for at du nød de smukke omgivelser på og omkring slottet, og ikke mindst fik en skøn gåtur blandt de mange rådyr, kronvildt, dådyr mm. Jeg lader din bemærkning med brusenichen gå videre, omend det er svært at ændre på. Tak for dine roser for vores smilende og venlige personale. Vi er glade, når du/I er glade, og vil derfor gøre vores til at jeres ophold på Hindsgavl Slot er en mindeværdig oplevelse, som man bare gerne vil have igen og igen.

Bedste hilsner Bente, Kommunikations- og marketingansvarlig

Anmeldt d. 4. oktober 2019 fra mobile enheder

Fremragende sted med unik beliggenhed. Kompetente og engagerede medarbejdere, der er klar til at hjælpe, hvis tingene snerper til. En særlig cadeau til deres frokostarrangementet med tag-selv boder. Simpelthen genialt!

Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Arne Stensgaard B
bhg1981, Gæsteansvarlig hos Hindsgavl Slot, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. oktober 2019

Kære Arne,

Tusind tak for din super flotte anmeldelse af Hindsgavl Slot - det sætter vi stor pris på!

Vi er glade for, at du kunne lide vores street-food koncept. Vores kreative kokke nyder, at få lov til at udfolde sig på en kreativ måde så det er dejligt, når det falder i god jord hos gæsterne.

Vi håber snart du får lyst til at besøge os igen.

De Bedste Hilsner
Julie Lund Hindsgavl