Tripadvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 18. oktober 2019

Stedet er meget velholdt servicen i top. Værelset har en passende størrelse, dog havde det været rart at kunne lave kaffe på værelset og ikke ude på gangen. Omgivelserne med dyrepark giver en ekstra intens oplevelse, når dyrene ligefrem spærrer vejen. De går dog hurtigt ind på græsset igen.

Værelsestip: Vælg hovedbygning om muligt
Tak, Anders W
bhg1981, Gæsteansvarlig hos Hindsgavl Slot, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. oktober 2019

Kære Anders,

Mange tak for din flotte anmeldelse, det sætter vi stor pris på. På nogle udvalgte værelser er det ikke muligt med kaffemaskine på værelset pga. pladsmangel - men vi har værelser med kaffemaskine på værelset så du er velkommen til, at forespørge på dette næste gang du booker værelse. Vi er glade for, at i nød opholdet og vores fantastiske omgivelser - dyrene i parken har aldrig travlt og du har helt ret i, at det giver en speciel oplevelse når de spærre vejen - somme tider flytter de sig ikke altid lige med det samme og så må man bare væbne sig med tålmodighed hvilket er en del af charmen ved den smukke dyrepark.

Vi håber at få fornøjelsen af jeres besøg igen.

Anmeldt d. 13. oktober 2019 fra mobile enheder

Brunsviger til morgenmad hører sig til på Fyn :-) Udover alt det sædvanlige naturligvis.
Ok seng - tror jeg boede i den billige fløj denne gang. Ikke så godt som sidst. Men sov fint. Kaffe/te på gangen var ok.

Tak, MortenM
bhg1981, Gæsteansvarlig hos Hindsgavl Slot, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. oktober 2019

Kære Morten,

Tak for din fine anmeldelse af Hindsgavl Slot. Det er dejligt at høre, at brunsvigeren smagte dig.

Jeg er ked af at du følte, at du boede i den billige fløj. Den ene af vores sidefløje er for nyligt blevet renoveret og er derfor mere moderne end den anden. I slottets sidefløje er der både værelser i moderne og traditionel slots stil, som bærer hver sin charme. Der er også mulighed for at bo i svine- og kostalden, hvis arkitektur er meget mere rå og moderne i sit udtryk.

Vi tager, hvis muligt, meget gerne højde for i bookingen, at du får lige netop det værelse, du ønsker.
Omend er det dejligt at høre, at du fik en god nats søvn.

God dag.
Venlig hilsen Bente, Kommunikations- og marketingansvarlig

Anmeldt d. 13. oktober 2019

Værelset var af den nyopførte slags, og var fint. God seng. Den sjove, runde badeniche må være opført i forkert målestoksforhold, da den vist er dimensioneret til børn og ikke til voksne i nogenlunde almindelig størrelse. Der var sandelig ikke plads til hverken store eller små armbevægelser.
Hyggelige stuer i hotelbygningerne.
Morgenmaden i Hovedbygningen var rigtig god med et bredt udvalg af appetitvækkende, friske ting og sager.
Hotellet ligger i et meget smukt område, hvor vi nød at studere de mange rådyr i nærheden.
Smilende og venligt personale i receptionen.

Dato for ophold: september 2019
Tak, Arktistadt

Kære gæst.

Tak for din fine anmeldelse af Hindgavl Slot. Jeg er glad for at du nød de smukke omgivelser på og omkring slottet, og ikke mindst fik en skøn gåtur blandt de mange rådyr, kronvildt, dådyr mm. Jeg lader din bemærkning med brusenichen gå videre, omend det er svært at ændre på. Tak for dine roser for vores smilende og venlige personale. Vi er glade, når du/I er glade, og vil derfor gøre vores til at jeres ophold på Hindsgavl Slot er en mindeværdig oplevelse, som man bare gerne vil have igen og igen.

Bedste hilsner Bente, Kommunikations- og marketingansvarlig

Anmeldt d. 4. oktober 2019 fra mobile enheder

Fremragende sted med unik beliggenhed. Kompetente og engagerede medarbejdere, der er klar til at hjælpe, hvis tingene snerper til. En særlig cadeau til deres frokostarrangementet med tag-selv boder. Simpelthen genialt!

Tak, Arne Stensgaard B
bhg1981, Gæsteansvarlig hos Hindsgavl Slot, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. oktober 2019

Kære Arne,

Tusind tak for din super flotte anmeldelse af Hindsgavl Slot - det sætter vi stor pris på!

Vi er glade for, at du kunne lide vores street-food koncept. Vores kreative kokke nyder, at få lov til at udfolde sig på en kreativ måde så det er dejligt, når det falder i god jord hos gæsterne.

Vi håber snart du får lyst til at besøge os igen.

Anmeldt d. 23. september 2019 fra mobile enheder

Deltog igen i seminar på Hindsgavl slot. Omgivelserne er helt fantastiske. Personalet i receptionen er meget servicemindede. Fik et fint værelse i en af de gamle fløje. Starten på kurset var en fælles middag, der blev holdt i hovedbygningen. Det var fedt, for der er en anden stemning der. Der var supertyndt kød (nærmest pålægstykkelse ifølge en konkulega). Det tog 2 timer og 3 kvarter at servere 3 retter mad. Ekstra rødvin kostede penge. Det er sikkert ikke Hindsgavl der bestemte, men sikkert arrangøren. Morgenmaden var, som altid, helt perfekt. Et spændende tiltag med Street Food til frokosten næste dag.

Dato for ophold: september 2019
1  Tak, markbM5968IA
bhg1981, Gæsteansvarlig hos Hindsgavl Slot, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. september 2019

Kære Gæst,

Mange tak for din fine tilbagemelding efter din deltagelse i seminar på Hindsgavl Slot. Vi sætter stor pris på positiv feedback og bruger konstruktive kommentarer fra vores gæster, til at forbedre os fremadrettet.

Vi håber snart, at få fornøjelsen af dit besøg igen.