Anmeldt d. 8. august 2019 fra mobile enheder

Danmark når det er bedst . Smuk romantisk . Lækkert morgen. buffet. Smuk område tæt ved broen . Kommer helt sikkert igen.
løb eller gå en tur og mød de skønne dyr . Kæmpe natur areal hvor roen sænker sig .

Dato for ophold: august 2019
Tak, knutte1969
bhg1981, Gæsteansvarlig hos Hindsgavl Slot, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. august 2019

Kære gæst,

Tusind tak for dine flotte ord og beskrivelse af Hindsgavl Slot og de historiske og naturskønne omgivelser.
Jeg glæder mig meget over, at du/I kommer igen en anden god gang.

Jeg ønsker dig en smuk sommer.

Bente, Kommunikations- og marketingansvarlig

Anmeldt d. 6. august 2019

Hvor blev vi skuffet!
Vi havde glædet os til en gourmetmiddag à la den, vi fik den 1. marts i år. Ja, det var grunden til, at vi umiddelbart efter bookede et ophold d 21-22. juli.
Vi opdagede først ved ankomsten, at menukortet var helt anderledes, end da vi bestilte opholdet, men - vi forventede da kvalitet!

Hvad vi fik -til meget høje priser- var på niveau med dårlig cafeteriemad.
F.eks: min hovedret: Stjerneskud: de to små stegte rødspættefileter var som pap. En lille underlig iskold kogt filetknold lå ved siden af. Dressingen kønsløs - fra flaske eller spand? - ligesom bearnaisesaucen i min mands hovedret Ribeye, hvortil han fik elendige pommes frites.

Vi begriber ikke, at I kan tåle at udsætte folk for dette fald i kvalitet og dette gab mellem pris og kvalitet. Lige så meget, som vi har reklameret for jer, vil vi nu advare mod jer: Man kan ikke vide, hvad man betaler for.

Er der tale om kokke som ferieafløsere, har I valgt nogle dårlige.
Vi undrer os også over, at I så afgørende og uden varsel kan ændre menukortet

Vi ville have sat pris på en ærlighed i prissætningen OG i jeres beskrivelse af jeres gourmet-niveau, som passede f.eks den 1. marts, men da slet ikke i juli.

Venlig hilsen,
Jean-Paul Bouchet og Karin Linderoth

1  Tak, Journey31638932593
bhg1981, Gæsteansvarlig hos Hindsgavl Slot, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. august 2019

Kære gæst,

Tak for din/jeres anmeldelse af Hindsgavl Slot. Vi er kede af, at I havde en dårlig oplevelse, da vi gerne vil give alle vores gæster en god oplevelse. Desværre lykkedes det ikke i denne omgang.

Vi vil her gerne give dig svar på din anmeldelse.

Vores restaurant er ikke en gourmet restaurant, og bliver heller ikke beskrevet som sådan.

Det er korrekt at vi har ændret menukort og priser i forhold til 1. marts, men der har aldrig
været sammenhæng imellem vores festmenuer og vores a la carte, hverken i udbud eller prissætning.

Den 21. juli havde vi udover vores a la carte også denne menu:

Blinis med cremet tatar af koldrøget laks
med purløg, frissè, vinaigrette & ørredrogn
---o---
Melfarskinke med rygeost fra Gundestrup mejeri,
slottets løgsylt & sprød rug
---o---
Rosastegt oksemørbrad med stegt østershatte, panchetta,
smørdampet gulerod i hvidløg & persille, bagte chalotteløg,
pommes røsti & rødvinssauce
---o---
Udvalg af oste med sylt, oliven & knæk
---o---
Creme brulee med vanillesyltet stikkelsbær
& hyldeblomstsorbet

Stjerneskud og pomfritter kan naturligvis laves på mange måder, og vi beklager at disse ikke faldt i jeres smag, vi kan i øvrigt oplyse at både dressing og bearnaise bliver lavet fra bunden og ikke hjemkøbt.

Vi er meget kede af, at I er blevet skuffet.

Karin, Restaurantchef
Michael, Driftschef

Anmeldt d. 6. august 2019 fra mobile enheder

Hyggelige værelser, men manglede dog et køleskab. Det var utroligt varmt på værelset om natten pga dejligt sommervejr og det kunne være rart at få noget koldt at drikke. Fantastisk søde tjenere i restauranterne og dejligt mad. Manglede nogle sprit dispensere ved buffeten, flere kom udefra og gik direkte til maden... Fint område til en gåtur, ikke langt til Fredericia og flere dejlige strande.

Tak, mabrla

Kære gæst,

Tak for din fine anmeldelse og dine forslag til forbedringer.

I disse klimatider findes der desværre ikke køleskab på nogen værelser, hvilket heller ikke vil være noget vi kommer til at kigge på i fremtiden af samme årsag.
Derfor har vi hen over sommeren haft vandstation i receptionen uden beregning, hvor det har været muligt at få noget koldt at drikke.

Din tilbagemelding vedr. spritdispensere ved buffeter er naturligvis noget vi tager til efterretning. Vi har på nuværende tidspunkt spritdispensere stående ved indgangen, men vil uden tvivl overveje at ændre på dette.

Forsat god sommer.

Jeanette Hansen, Reception, teamchef

Anmeldt d. 22. juli 2019 fra mobile enheder

Vi kom tilfældigt forbi, og valgte en overnatning, samt middag i restauranten. En absolut gennemført oplevelse, med lækkert og rent værelse. Middag og service i restauranten var langt over hvad man som oftes får ( har over 100 årlige rejsedage) og ligeledes en morgenmad der var imponerende.

Kan meget anbefales.

Et slotshotel alle ansatte kan være stolt af at bidrage hos.

Tak, Greenline1021
IvanMarkvardt, Gæsteansvarlig hos Hindsgavl Slot, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. juli 2019

Kære gæst
Mange tak for din positive feedback, som vi sætter stor pris på. Vi er glade for, at jeres vej tilfældigvis førte jer forbi Hindsgavl Slot. Det kan være svært at leve op til sådan en spontan succes, men vi er villige til at gøre forsøget, hvis I er ;)
Vi håber at kunne byde jer velkomne snart igen.
Vh.
Ivan

Anmeldt d. 22. juli 2019 fra mobile enheder

Vi havde købt en spotdeal til et slotsophold på Hindsgavl slot.
Vi ankom kl 15, hvor vi fik kaffe inde i slottet. Efterfølgende gik vi en tur langs Lillebælt og inden i dyreparken. En fantastisk natur, som ikke findes bedre. Da vi kom tilbage gik vi en tur i parken og fik en øl på slotsterrassen. Fantastiske omgivelser.
Værelset var i en sidebygning til slottet og var fint og rent.
Vi havde bestilt bord kl 19:15, hvor vi fik en 4-retters menu. Maden var godt tilberedt og betjening fin. Vi valgte et vintilbud, hvor vinen var fin i forhold til prisen.
Morgen buffeten var god og lækker. Første gang, at jeg har oplevet en dejlig sukkerfri marmelade - et stort plus for en diabetiker.
Alt i alt et godt ophold, hvor kvalitet stod fint i forhold til pris.

Tak, carlchristiang2016

Kære Carl Christian
Mange tak for din positive feedback, som vi sætter stor pris på. Jeg er glad for at høre, I nød jeres ophold, og jeg håber, at vi snart kan byde jer velkommen i vores flotte omgivelser igen.
Hav en god dag.
Vh.