“Det var lidt tungt at nå frem til at få lov til at bestille”
Anmeldelse af Restaurant Fænøsund

Restaurant Fænøsund
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 30. juni 2020 fra mobile enheder

Stedet ligger smukt med udsigt over Fænøsund. Vi fik anvist et bord, men så skete der ikke mere. Personalet løb rundt, så de fik en chance, men efter 20 min bad jeg om, at vi fik et menu kort. Derefter gik der endnu et kvarter, før jeg fik igen fat i en tjener, så vi kunne bestille. Det var ikke ok. Da maden endelig kom var den fin og helt i orden, men den var for tungt at komme dertil.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, _jesrlarsen

Anmeldt 5. juni 2020 fra mobile enheder

Vi var der til frokost. Stedet ligger smukt ved Fænøsund. Desværre omsætter stedet ikke lokationens charme. Stedet er pænt og rent. Det bedste var dog helt klart maden. Maden var upåklagelig og særligt deres rørte tatar var god.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 26rikkef
Anmeldt 5. februar 2020 fra mobile enheder

Bryllupsdag ❤️
Dagen startede tidligt med næsen mod Alter Meierhof i Tyskland i bil da det jo var en hyggetur ville vi gøre ophold på Restaurant Fænøsund det blev en dejlig overraskelse med den skønneste udsigt ud over vandet og den dejligste frokost jeg fik en dejlig silde mad og hjemmelavede fiskedeller serveret med skønt brød vi kommer tilbage

Dato for besøg: februar 2020
Tak, loned41
Anmeldt 20. januar 2020 fra mobile enheder

God betjening, samt dejlig mad. Havde en hyggelig middag sammen med mine børn før jul. Alt var som det skulle være.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Søren H
Anmeldt 22. november 2019

Vi fik bare en lille frokost, tatar og fiskefilet, men det var lækkert og godt med en ikke-standard øl.
Det eneste der var at klage over var udsigten, - gråvejr og småregn .
Må se om ikke de kan gøre det bedre en anden dag.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Jan_CPH

Rejsende, der kiggede på Restaurant Fænøsund, kiggede også på

Middelfart, Fyn og Øer
Middelfart, Fyn og Øer

Har du været i Restaurant Fænøsund? Fortæl om dine oplevelser!