“Fantastisk udsigt og mad”
Anmeldelse af Restaurant Fænøsund

Restaurant Fænøsund
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 7. juli 2016

Ankom uden bordbestilling og blev mødt af en venlig tjener, der hurtigt fik ordnet et bord ved vinduet, så vi fik frit udsyn over Fænøsund. Oplevede en høflig betjening i en restaurant med atmosfære og god service. Vi fik frokostplatte, der var lækker og veltilberedt, i en passende størrelse.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, ottof448

Anmeldt 16. juni 2016 fra mobile enheder

Spiste frokost uden at have bestilt bord i forvejen. Der var derfor lidt ventetid, men udsigten over Fænøsund er fantastisk fra terrassen. Fik frokostplatte og æggekage .En anelse mere syre i hønsesalaten kunne være godt. Æggekagen manglede en anelse stegesmag i bunden men dette er absolut småting. Dejlig høflig betjening og pris og kvalitet passer sammen. Kan absolut anbefales.

Tak, 727lmo
Anmeldt 14. juni 2016

Besøgte stedet med nogle venner. Vi fik 4-retters menu - med tilhørende vinmenu. Forretten bestod af letkogte sprøde asparges fra Assens med fjordrejer. Mellemretten en særdeles velsmagende marineret tun - hovedretten havde kalv og kantareller som omdrejningspunkt - mens jeg valgte ost til dessert.
Betjeningen er venlig - udsigten over Fænøsund formidabel - og maden er til ren UG. Vi var der en torsdag aften - og stedet var nærmest fyldt. Velfortjent - vi kommer helt sikkert igen!

Tak, SBraun_12
Anmeldt 13. juni 2016 fra mobile enheder

Et dejligt og stemningsfyldt sted med badehotels miljø. Jeg elsker hvide duge og stofservietter. Dejlig frokostplatte - måske lidt tam i smagen, men absolut anbefalelsesværdig.

Tak, fam h
Anmeldt 30. maj 2016

Konfirmation på Fænøsund. Kan varmt anbefales. Super mad og go' betjening i behagelige omgivelser med havudsigt. Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, OleDK874

Rejsende, der kiggede på Restaurant Fænøsund, kiggede også på

Middelfart, Fyn og Øer
Middelfart, Fyn og Øer

Har du været i Restaurant Fænøsund? Fortæl om dine oplevelser!