“Lækkert stjerneskud”

Køkkener: International
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 10. august 2021

lækkert stjerneskud, super udsigt, service og betjening ikke eksisterende, vi fandt selv menuen på nettet.

Tak, Lonen3500

Anmeldt 1. august 2021 fra mobile enheder

Man skulle tro at så stort og dyrt et sted kan imødekomme laktoseintolerante og veganere, men der er kun en mælk at vælge fra og meget få ting på menukortet.

Tak, N8290QCsaral
Anmeldt 25. juli 2021

5 stjernet udsigt - men minus 4 for service eller mangel på samme.
Kom fredag aften, gik ind og spurgte om vi måtte sætte os ude for at spise. Fik et menukort i hånden med besked om bare selv at finde et bord og så komme ind og bestille, når vi var klar. Det var ok, det er jo en cafe og ikke en restaurant.
Ude var der et enkelt bord ledigt, dog fyldt med brugt service og snask. Vi samlede glas og tallerkener på en bakke og tørrede af så godt vi kunne med de halvbrugte servietter. Da der i det samme kom en tjener /ansat forbi, spurgte vi pænt, om han mon havde en klud til bordet?
NÆ! lød svaret.
Jeg troede han jokede og ville vende tilbage med en klud, men det gjorde han ikke, så efter 10 minutter rejste vi os og forlod stedet.
Kommer ikke igen

Tak, mariannebW7471EX
Anmeldt 17. juli 2021 fra mobile enheder

Blev skuffede ift. forventet.
Pris (knap 1300 kr for 5 Pers.) og kvalitet hænger ikke sammen. Det er nok huslejen og den flotte udsigt og ikke madkvaliteten man betaler for.
Vi fik 2 burgere med bacon de var OK, 1 x herregårdsbøf, hvor bøffen var flad og tør. Mængden af pommesfrites til de to retter var lille, det der svarer til 10 1/4 kartofler pr. Portion.
Derudover fik vi tortillawrap med kylling. Knap nok varm. Kylling var kogt, færdigskåret og lige taget ud af pakken. Kedelig fyld uden ret meget smag.
Vi blev knap mætte.
I prisen var også drikkevarer. Men alligevel, det kunne vi ha’ lavet bedre selv.
Nærmest ingen kontakt med personalet, som ikke virkede særligt imødekommende, ingen kom og spurgte om alt var som det skulle være. Det viste de måske, at det ikke var.
Cafe vil jeg ikke kalde det - nærmest cafeteria.

1  Tak, dortek308
Anmeldt 6. juli 2021

Var dernede og se kvartfinalen og tog derned og spiste dagen efter. Maden var rigtig god og betjeningen var også godl

2  Tak, Carsten P

Rejsende, der kiggede på Café Razz, kiggede også på

Middelfart, Fyn og Øer

Har du været i Café Razz? Fortæl om dine oplevelser!