“Uspiseligt”
Anmeldelse af Restaurant Marsvinet

Restaurant Marsvinet
Anmeldt 12. august 2021 fra mobile enheder

Magen til klamt mad har vi heldigvis aldrig mødt før - stjerneskud med en tynd grå ( gammel ) fiskefilet , dåseasparges ( uden hoveder ) - helt igennem sjusk og dårligt, sjasket hvidt brødt … til 178 kr ! Vi gik og betalte ikke

Tak, 687metteb

Anmeldt 14. juli 2021

Efter en dag på stranden var det meget nærliggende at spise på marsvinet som ligger helt perfekt.
Allerede ved bestilling af bord går det galt,
Der er ingen at henvende sig til inde i restauranten så det ender med at vi bestiller bord via nettet.

Vi bestilte en rødspætte og da tjeneren kommer med maden er det en laks! Hun undskyldte meget ikke at have fortalt at de ikke havde rødspætte, så vi følte os nødsaget til at tage imod den. Den er uspiselig og smager af fisk!

Børneretten var fuld af noget krydderi der brændte i barnets mund, vi siger det til tjeneren at det er alt for stærkt til barnet, men får absolut ingen reaktion og ingen ny ret!

Tapas er en sølle omgang, der er kun 6 stykker små flute og vi er 2 der skal dele og det vidste de godt det står på menukortet! der er ikke nogen oste kun lidt mozzarella, men vi får trods alt hvad vi har bestilt.

Vi gik ind da vi havde spist og bedte om at tale med en der kunne tage vores kritik seriøst for det kunne de meget unge tjenere ikke!
Vi får en snak med kokken og det eneste han kan sige er at han ikke har fået noget at vide! Selvom vi har sagt det til tjenerne..

Det her sted kunne være så godt, men det er det bare ikke. Tjenerne er meget unge og uprofessionelle, serverer ikke det man bestiller, kan ikke tage imod kritik og rette op på problemet og siger intet til kokken. Maden er generelt bare dårlig og meget dyr.
Vi kommer ikke til at spise her mere før der bliver lavet ændringer, før var det rigtig godt med god betjening og mad!

Mvh Thomas W

Dato for besøg: juli 2021
2  Tak, G7666TYthomasw
Anmeldt 10. juli 2021 fra mobile enheder

Super lækker smørbrød, og rigtig god betjening.
Vi kom lidt sent - køkkenet var ved at lukke, men kunne alligevel få lov at få mad
Standard langt over forventning

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, Jettepigen
Anmeldt 25. april 2021 fra mobile enheder

Kan anbefale deres lækre smørrebrød. Virkelig flot anrettet og smagte fantastisk. Tjeneren var meget sød og imødekommende.

Dato for besøg: april 2021
Tak, 831ewad
Anmeldt 16. december 2020 fra mobile enheder

Fik serveret en lækker frokostmenu - et overskueligt menukort hvor vi begge valgte en Pariserbøf.
Virkelig lækker og velsmagende.
Vi havde booket bord og blev modtaget med stor service og en imødekommende vært.
Navn på bordet - så perfekt
Pænt og rene lokaler.
Hurtig servering - skønne store juleøl
Vi kommer da igen

Dato for besøg: december 2020
2  Tak, joergencharlotte

Rejsende, der kiggede på Restaurant Marsvinet, kiggede også på

Middelfart, Fyn og Øer

Har du været i Restaurant Marsvinet? Fortæl om dine oplevelser!