Anmeldt d. 10. september 2020 fra mobile enheder

Dejligt imødekommende personale, både i reception og restaurant.

Fantastisk værelse med udsigt som vi fik rabat på, fordi der var kludder med bookingen.

Vi fik lov at låne badekåber gratis, da vi ville bade ved badebroen.

Rent og pænt.

Morgenmaden kunne have været mere overdådig, men var det ikke grundet corona.

Men lækkert hotel, kan klart anbefales.

Dato for ophold: september 2020
Tak, 727camillah
Lena Andersen, Gæsteservice/reception hos Sixtus Sinatur Hotel & Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. september 2020

Hej Camilla
Mange tak for de flotte ord, dejligt i havde en god oplevelse hos os. Vi håber at se jer igen en anden gang.;0)
VH Lena

Anmeldt d. 16. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde bookede en enkelt overnatning på hotellet for 2 personer med morgenmad til 1198 dk. Vi fik et lille værelse uden den store hygge og uden udsigt til vandet! Værelset var pænt og rent men det trækker altså lidt ned når der kun er 4 tv kanaler.

Hotellet og dets omgivelser er smukt beliggende ned til vandet og morgenmaden var en god oplevelse. Der ca. 2 km ind til Middelfart by som var en rigtig positiv oplevelse.

En god oplevelse som desværre skæmmes lidt af prisen. Et lille værelse uden udsigt til vandet til 1198 kr. er i mine øjne at stramme den.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, lasseo79

Hej Lasse. Tak for anmeldelsen. I er jo altid velkomne til at komme og prøve at bo på et af vores udsigtsværelser, så håber at se jer igen.;0)
VH Lena

Anmeldt d. 16. juli 2020

Kan på det varmeste anbefale Sixtus. Har netop afhold bryllup der. ALT var perfekt, maden, vinene, betjeningen, og den smukkeste bordpynt. Morgenbuffet dagen efter var også super. . En kanonfest Tak til Sixtus - hele vejen rundt. Helle Kromann

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Helle A

Hej Helle

Tusind tak for anmeldelsen, vi er så glade for at vi måtte danne rammerne om jeres store dag, og så er det blot endnu mere fantastisk at alt bare gik som i ønskede det.;0)
Vh Lena

Anmeldt d. 19. april 2020 fra mobile enheder

Fantastisk hotel i skønne omgivelser lige ned til Fænøsund. Der er gode muligheder for naturoplevelser i skovene omkring. Rigtig lækker morgenmadsbuffet med alt hvad men ønsker sig. Restauranten kan helt klart anbefales hvor der eksperimenteres ned råvarerne.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, thomasjL4433UO
SixtusMiddelfart, Receptionschef hos Sixtus Sinatur Hotel & Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. april 2020

Hej Thomas

Mange tak for en skøn anmeldelse.
Vi håber snart at få besøg af jer igen.;0)
Mvh Lena

Anmeldt d. 12. februar 2020 fra mobile enheder

Hotel beliggende i fantastiske omgivelser, nydeligt og rent, professionelt personale som er venlige og opmærksomme. Dejlig flot og rent værelse. Maden er udsøgt og virkelig SKØN. Middagen er sublim og morgen buffet i top, der er kræset for indhold på buffet.
Meget venlige betjening. Tak til jer for et dejligt ophold. Kan VARMT anbefales!

Dato for ophold: februar 2020
Tak, lenaoghenrikc
SixtusMiddelfart, Receptionschef hos Sixtus Sinatur Hotel & Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. februar 2020

Hej Lena og Henrik
1000 tak for de flotte ord, vi bliver altid enormt glade når vores gæster får en oplevelse med sig hjem.;0)
Vi håber at se jer igen.
Mvh Lena