Anmeldt d. 12. februar 2020 fra mobile enheder

Hotel beliggende i fantastiske omgivelser, nydeligt og rent, professionelt personale som er venlige og opmærksomme. Dejlig flot og rent værelse. Maden er udsøgt og virkelig SKØN. Middagen er sublim og morgen buffet i top, der er kræset for indhold på buffet.
Meget venlige betjening. Tak til jer for et dejligt ophold. Kan VARMT anbefales!

Dato for ophold: februar 2020
Tak, lenaoghenrikc
SixtusMiddelfart, Receptionschef hos Sixtus Sinatur Hotel & Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. februar 2020

Hej Lena og Henrik
1000 tak for de flotte ord, vi bliver altid enormt glade når vores gæster får en oplevelse med sig hjem.;0)
Vi håber at se jer igen.

Anmeldt d. 16. december 2019 fra mobile enheder

Var på weekend ophold på dette dejlige hotel . Fantastisk modtagelse i receptionen , smilende personale og utrolig lækker mad i en restaurant der ligger lige i vandkanten . Vi kommer helt sikkert igen .:0)

Dato for ophold: december 2019
Tak, 34mettes
SixtusMiddelfart, Receptionschef hos Sixtus Sinatur Hotel & Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. januar 2020

Hej Mette
Tak for anmeldelsen, og i skal være hjertelig velkommen på Sixtus igen.
'Vi glæder os til at se jer.

Anmeldt d. 16. december 2019 fra mobile enheder

Dejlig julefrokost aften, med masser af lækker julemad . Tjenerne var enormt service mindede, og under planlægningen følte vi os virkelig i trygge hænder. Jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger til Sixtus .

Dato for ophold: december 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, dortem824

Hej Dorte
Mange tak for den flotte anmeldelse. Skønt når vi kan give vores gæster en dejlig oplevelser. Håber i kommer igen en anden gang.

Anmeldt d. 16. oktober 2019 fra mobile enheder

Dejlig fem retters menu med gode vine og super servering☝️
Flot placering ud til Lillebælt og dejlige lokaler.
Her vil vi gerne komme igen.
Kan varmt anbefales.
Desuden mulighed for opladning af elbil☝️

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, U9844JQjanp
SixtusMiddelfart, Receptionschef hos Sixtus Sinatur Hotel & Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. oktober 2019

Kære
Mange tak for den flotte anmeldelse.:-0)
Dejligt at alt gik op i en højere enhed, og det vigtigste for os er jo at vores gæster får en fantastisk oplevelse når de besøger os.
Mvh lena

Anmeldt d. 10. oktober 2019

Sixtus dannede de mest fantastiske rammer omkring vores bryllup i slutningen af september. Planlægningen med Lena var nem og ukompliceret på grund af hendes store engagement, hendes begejstring og imødekommenhed og ikke mindst hendes fleksibilitet. På dagen kunne vi nyde hvert et øjeblik, fordi der var så godt styr på det, og fordi personalet var så venligt og hjælpsomt over for både os og vores gæster. Sixtus ligger så smukt ned til vandet, skaber nogle utroligt hyggelige rammer, og maden var vi meget imponerede over. Vi havde en helt perfekt weekend og kan klart anbefale Sixtus til at holde bryllupper.

Dato for ophold: september 2019
Tak, natasharasmussen
SixtusMiddelfart, Receptionschef hos Sixtus Sinatur Hotel & Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. oktober 2019

Kære Natasha & Frederik

1000 tak for de flotte flotte ord, vi bestræber os altid på at gøre det så godt for vores gæster som overhovedet muligt, og at alt så bare lykkes er jo fantastisk.:-0)
Tak, vi glæder os til at se jer på Sixtus igen.
MVH Lena