Natacha D

Middel oplevelse

3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 5. aug. 2020
Manglende aktiviteter samt lavt rengøringsniveau. Vi var der i sommerferien og kunne godt have ønsket, at der havde været lidt aktiviteter for børn/familier. Ellers ok. Høfligt personale. Stedet/huset virkede lidt upersonligt og anonymt.
Dato for ophold: juli 2020
Problemer med denne anmeldelse?
Entrence
    648 kr.
18.8 km fra Landal GreenParks Feriepark Middelfart
12.4 km fra Landal GreenParks Feriepark Middelfart
Pool
Den lækreste og sundeste morgenanretning, frisklavet og portionsanrettet. Skøn kaffe og friskpresset appelsinjuice.
  • Agoda.com
8.4 km fra Landal GreenParks Feriepark Middelfart
Vis flere hoteller i Middelfart
Anmeldt d. 1. december 2019

Du finder Sund & Skov mellem Middelfart og den gamle Lillebæltsbro ved at dreje mod sydvest i skoven. For enden af vejen kommer man til kursus og feriecenteret Sund & Skov, der ligger lige ned mod vandet. Jeg oplevede stedet som kursusejendom og det fungerede rigtig fint. Stedet leverede rigtig god mad, betjeningen var meget venlige og hjælpsomme, al teknik fungerede og omgivelserne inviterede til gåture. Absolut anbefalelsesværdigt!

Dato for ophold: november 2019
1  Tak, kem421
Anmeldt d. 22. juli 2019

Ved ankomst blev vi mødt af en smilende medarbejder som tildelte os vores huse..vi havde gennem happydays bestilt et ophold med en 3 retters menu på ankomst dagen, og må sige det var mere end god mad og igen en dygtig tjener .. det husket og komme og spørge til om man mangler noget under middagen osv . vil klart anbefale at spise på sund og skov da det virker som klart det bedste spisested til pris 3 retter for
kun 165kr.Der udover er pool både inde og der er fine aktiviteter for ungerne... de få små minuser jeg kan komme med er småting i husene som en utæt vandhane i køkkenet samt nogle lidt slidte dørhåndtag/låse/hasper .sengene er til den bløde side. husene indeholder 2 værelser 2 badeværelser en lille gang et fint køkken og en lille stue med brændeovn samt en lille lukket gårdhave med havemøbel sæt i . alt i alt rigtigt lækkert stede med et super personale ... tak for en god oplevelse

Dato for ophold: juli 2019
Tak, BenjaminM2139
Anmeldt d. 3. juli 2019 fra mobile enheder

Cykelnerven arrangerede en fantastisk cykeltur med efterfølgende gourmet middag. Storsponsor Sund og Skov.
Dagen og aftenen var skøn, maden og rammerne gik op i en højere enhed.
Maden og vinen i særklasse.
Tak - vi kommer igen🚴🏼‍♀️

Dato for ophold: maj 2019
1  Tak, thomasd993
Meander05571118882, Gæsteansvarlig hos Landal GreenParks Feriepark Middelfart, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. juli 2019

Tusind tak for din tilbagemelding og for et meget meningsfuldt arrangementet. Det var en fornøjelse herfra. En rigtig fin oplevelse for os at danne rammen om.
Så - selv tak fra os. Vi glæder os til I kommer igen :-)

Anmeldt d. 22. november 2018 fra mobile enheder

Ophold Fænøsund

Poolen var MEGA skøn. Vandet var helt fantastisk specielt i den udendørs pool og faciliteterne ligeså. Et meget stort plus. Parasol mangler i hus nr. 155, hvilket var en mangel, da vi udelukkende havde dage med temperaturer på over 27 grader samt høj sol.
Vi havde tilkøbt dejlig morgenmad til 98kr med mad til fire personer, og der var alt for meget mad og for os for lidt plantebaseret. For meget kød! Vi havde til flere dage. Det sørgelige var også alt den plastic. Tænk, at dette finder sted og stedet ikke tænker mere på vores miljø! Morgenmaden var pakket i tre store emballager med plasticlåg.
Vores hus var veludstyret med både kaffebrygger, brødrister, tv i alle rum, WiFi, brændeovn, kølefryseskab, to badeværelser mm.
Området er fantastisk til den aktive familie. Tilladt at medbringe hund for en mindre merpris. Fint med lukket terrasse. Der er vandrestier udenfor døren og en fin Hundeskov i nærheden, som er indhegnet (4 km. væk).
Stedet udlejer cykler

Dato for ophold: juli 2018
1  Tak, 605hanneb
Anmeldt d. 31. oktober 2018

Smukt beliggende med gode værelser. Man skal dog være klar over, at man deler køkken og stue med en anden.
Maden er god men mangler skiltning. Hotellet var på forhånd blevet adviseret om, at der var flere vegetarer samt veganer i selskabet, men ingen steder kunne vi se, hvad maden indeholdt og personalet vidste det heller ikke. Det betød, at der skulle 2 fejl forsøg til, før jeg fik min forret, at min hovedret bestod af tilbehør fra buffetten (kartofler og bagt græskar med perlebyg) og dessert fik jeg ingen af.
Samme problem herskede til de 2 x frokost vi indtog på stedet.
Den mad, vi kunne spise, smagte godt og personalet var rigtig søde allesammen - men det duer altså ikke, at ikke alle gæster får, hvad der er betalt for.

Dato for ophold: oktober 2018
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger