Anmeldt d. 3. juli 2019 fra mobile enheder

Cykelnerven arrangerede en fantastisk cykeltur med efterfølgende gourmet middag. Storsponsor Sund og Skov.
Dagen og aftenen var skøn, maden og rammerne gik op i en højere enhed.
Maden og vinen i særklasse.
Tak - vi kommer igen‍♀️

Dato for ophold: maj 2019
Tak, thomasd993
Meander05571118882, Gæsteansvarlig hos Sund & Skov - Middelfart, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. juli 2019

Tusind tak for din tilbagemelding og for et meget meningsfuldt arrangementet. Det var en fornøjelse herfra. En rigtig fin oplevelse for os at danne rammen om.
Så - selv tak fra os. Vi glæder os til I kommer igen :-)

Anmeldt d. 22. november 2018 fra mobile enheder

Ophold Fænøsund

Poolen var MEGA skøn. Vandet var helt fantastisk specielt i den udendørs pool og faciliteterne ligeså. Et meget stort plus. Parasol mangler i hus nr. 155, hvilket var en mangel, da vi udelukkende havde dage med temperaturer på over 27 grader samt høj sol.
Vi havde tilkøbt dejlig morgenmad til 98kr med mad til fire personer, og der var alt for meget mad og for os for lidt plantebaseret. For meget kød! Vi havde til flere dage. Det sørgelige var også alt den plastic. Tænk, at dette finder sted og stedet ikke tænker mere på vores miljø! Morgenmaden var pakket i tre store emballager med plasticlåg.
Vores hus var veludstyret med både kaffebrygger, brødrister, tv i alle rum, WiFi, brændeovn, kølefryseskab, to badeværelser mm.
Området er fantastisk til den aktive familie. Tilladt at medbringe hund for en mindre merpris. Fint med lukket terrasse. Der er vandrestier udenfor døren og en fin Hundeskov i nærheden, som er indhegnet (4 km. væk).
Stedet udlejer cykler

Dato for ophold: juli 2018
1  Tak, 605hanneb
Anmeldt d. 31. oktober 2018

Smukt beliggende med gode værelser. Man skal dog være klar over, at man deler køkken og stue med en anden.
Maden er god men mangler skiltning. Hotellet var på forhånd blevet adviseret om, at der var flere vegetarer samt veganer i selskabet, men ingen steder kunne vi se, hvad maden indeholdt og personalet vidste det heller ikke. Det betød, at der skulle 2 fejl forsøg til, før jeg fik min forret, at min hovedret bestod af tilbehør fra buffetten (kartofler og bagt græskar med perlebyg) og dessert fik jeg ingen af.
Samme problem herskede til de 2 x frokost vi indtog på stedet.
Den mad, vi kunne spise, smagte godt og personalet var rigtig søde allesammen - men det duer altså ikke, at ikke alle gæster får, hvad der er betalt for.

Dato for ophold: oktober 2018
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Rikke B
Anmeldt d. 17. oktober 2018 fra mobile enheder

Skøn natur i området som indbyder til lange gåture.
Selve huset er super fint indrettet. God plads, man kan selvfølgelig godt se at det er ændre huse. Der er klinker på alle gulve, som godt kan være lidt kolde. Tv i alle rum.
To badeværelser hvilket er super fint.
Centeret har en udendørs og en indendørs pool. Vi prøvede den indendørs, da vi havde to drenge med, som elsker vand. Men det var godt nok en kold fornøjelse. Der var intet varmt vand i bruserne hvor man skulle bade, inden man hoppede i poolen. Det var en kold fornøjelse. Selve poolen var også til den kolde side. Jeg nævnte det for receptionen,.som sagde at de ville få det ordnet. Vi havde ikke lige mod på og prøve den pool igen, så ved ikke om fejlen blev ordnet.
Synes genrelt der er meget lidt liv på området, men måske har de den bedste sæson om sommeren.
Alt i alt et dejligt sted.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, 410louisea
Anmeldt d. 20. august 2018 fra mobile enheder

Et helt fantastisk sted med det bedste personale (især Viktor og Mads) og en oplevelse for livet.
Mage til service, gæstfrihed og sødt personale skal man lede længe efter.
Tak for en uforglemmelige weekend i smukke omgivelser.
Kan varmt anbefales til både par og familier.

Dato for ophold: august 2018
Tak, Bodil R