Anmeldt d. 20. august 2018 fra mobile enheder

Et helt fantastisk sted med det bedste personale (især Viktor og Mads) og en oplevelse for livet.
Mage til service, gæstfrihed og sødt personale skal man lede længe efter.
Tak for en uforglemmelige weekend i smukke omgivelser.
Kan varmt anbefales til både par og familier.

Dato for ophold: august 2018
Tak, Bodil R
Anmeldt d. 4. august 2018

Var med familien af sted et par dage, for at se nogle andre omgivelser. Fandt dette sted på nettet. Stedet har en dejlig store inde- og udendørs pools, og en god legeplads med hoppepude til børn. Den ene dag kan hurtigt tage den anden. Husene er store og rummelige. Der er gratis WiFi, og fiber internet. Stedet ligger lidt inde i en skov, og ikke langt fra iskiosker, hovedvejen og nogle gode restauranter. Kan varmt anbefales.

Værelsestip: Ring i forvejen, hvis man ikke skal have et hus der ligger på ringvejen.
Dato for ophold: juli 2018
Tak, Dragquist
Anmeldt d. 12. juli 2018 fra mobile enheder

Man får næsten ikke en bedre beliggenhed. Du bor lige ved skoven og vandet. Det indbyder til nogle skønne lange gåture. Personalet på stedet er utroligt serviceminded. De gør deres bedste for at efterkomme alle ønsker, og de gør det med et stort smil. Super børnevenligt og med pool både inde og udendørs. Kæmpe bonus i denne sommervarme. Helt sikkert et sted vi vender tilbage til!

Dato for ophold: juli 2018
1  Tak, 317s_sj
Anmeldt d. 4. juni 2018 fra mobile enheder

Vi, to voksne og to børn, havde booket et feriehus i en weekend. Vi havde købt opholdet til en fin pris hos deal.dk og forventede ikke noget særligt og egentlig ville vi kun bruge huset til overnatning da vores hovedmål med turen var i Fredericia. Men hold da op hvor blev jeg overrasket!
Feriecentret har en utrolig smuk beliggenhed med adgang til både strand, skov og dyrepark. Samtidig er det tæt på byen og nemt at komme til/fra. Det er ideelt som base til udflugter, hvilket var det vi gjorde.
Vi blev taget godt imod ved ankomst i receptionen og fik endda en en flaske vin og andre lækkerier som vi kunne hygge os med. Selve huset havde en god størrelse og fremstod rent og pænt. Det kunne ses at huset var lidt slidt men alt virkede som det skulle.
Af de mange faciliteter nåede vi kun at besøge poolen hvor børnene fik sig en dukkert, både indendørs og udendørs.

Alt i alt er jeg meget imponeret af Fænø-Sund og kommer gerne igen. Helst i lidt længere tid næste gang.

Dato for ophold: juni 2018
Tak, KrokoMakro
Anmeldt d. 3. juni 2018 fra mobile enheder

Vi er en familie på r plads til 6 personer var velindrettet, og der var alt i udstyr i køkkenet - inklusive lidt instant kaffe og te.
Eneste minus er sengene, der er lidt til den bløde side.
Alt i alt havde vi en rigtig god tur, og vi kunne sagtens have brugt længere tid i disse skønne omgivelser.

Dato for ophold: juni 2018
1  Tak, ChristinaE1437