Hotels.com
Priceline
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt d. 10. august 2021 fra mobile enheder

Rigtig dejligt hotel , meget imødekommende personale - super beliggenhed- skøn udsigt ud over Lillebælt og til begge broer.
Vi boede på et af jeres helt nye værelser, der er hvad man behøver, fint badeværelse, dejlige senge,meget rent og pænt og duften af alt var nyt meget god morgenmadsbuffet i restaurant med super udsigt. Også aftensmaden, dagens fisk- var lækkert og veltilberedt et godt valg til meget rimelige penge. vi kommer gerne igen.

Tak, Roving41423058702
Tina Pedersen, Direktør hos Severin A/S, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. august 2021

Tusind tak for jeres meget fine anmeldelse af os, den er vi rigtigt glade for. Jeg håber, at vi snart kan få lov til at byde Jer velkommen igen.

Anmeldt d. 9. august 2021

Alt det personale vi mødte - både helt unge og ældre medarbejdere - oplevede vi som meget venlige, hjælpsomme, imødekommende og kompetente. Severin har virkelig haft held med at udfinde og uddanne helt unge, høflige, kompetente og engagerede medarbejdere i både receptionen og restauranten - og så må vi jo ikke glemme køkkenet: Supergod morgen- og aftensmad alle 3 dage vi var gæster!
Vi kan ikke sætte en finger på Severins service.
Værelset var godt, velindrettet og fint rengjort. Vi skal minde om, at Severin først og fremmest er en kursusejendom, så forvent ikke "luksussuiter"; men "bare" gode, gedigene og funktionellle værelser med langt flere TV-kanaler, end vi har oplevet på andre hoteller.
Udendørsområdet er supergodt: Stor møbleret terrasse med udsigt ud over Lillebælt og begge broer.
De indendørs opholdsområder (herunder restauranter med storslået udsigt til Lillebælt) var virkelig velindrettede og velbesøgte,
Sammenfattende kan vi sige, at alt, hvad Severin kunne have indflydelse på var i topklasse. Foruden det ovennævnte kan nævnes, at prisen absolut var rimelig i forhold til kvaliteten. Endvidere ser man ikke mange mange andre hoteller, der stiller kaffeautomater gratis til rådighed for gæsterne.
Klagepunkter: Dem har vi har faktisk ikke nogen af.
Alt i alt: Vi havde en rigtig god oplevelse, og vi kan varmt anbefale Severin som feriemål.
Marianne og Ole Qvist

Værelsestip: Kontakt receptionen inden ankomst og forhør om bestemt type værelse
Tak, oleq2020
Tina Pedersen, Direktør hos Severin A/S, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. august 2021

Tusind tak for jeres meget fine anmeldelse, den er vi rigtigt glade for, og jeg har strakt bragt jeres rosser videre til alle SEVERINERE.

Jeg håber, at vi snart kan byde Jer velkommen igen.

Anmeldt d. 8. august 2021 fra mobile enheder

En virkelig go' oplevelse :-) meget hjælpsomt personale, nu når vi ikke lige havde styr på Coronapas. Dejligt værelse. Rent, pænt og hyggeligt. Go' plads på hele hotellet med masser af hyggekroge. Og små sjove historier på væggene. Det er helt sikkert ikke sidste gang, vi kommer her

Tak, MarianneSofie65
Tina Pedersen, Direktør hos Severin A/S, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. august 2021

Tusind tak for din fine anmeldelse af os, den er vi rigtigt glade for. Jeg håber, at vi snart kan byde jer velkommen igen.

Anmeldt d. 10. juli 2021 fra mobile enheder

Velvidende det er et kursushotel var forventningerne ikke de højeste. MEN jeg skal sandelig sige at vi blev positiv overrasket på alle felter, bortset vi måtte vente 1/2 time med at få vores værelse.
Værelserne er små men der er det der skal være.
Hotellet er stort og der er masser af rum og lounges. Gratis kaffe/the mm
Fantastisk udsigt ud over Lillebælt og de 2 broer. Dog ikke fra værelserne!
Restaurant inde og ude med udsigt - tilsvaende morgenmads/ restaurant, der ligger ved siden af restauranten. Værelserne er billige hvilket ikke kan siges om mad og drikke. Maden fejler dog ikke noget, bortset fra meget ligge udvalg.
Stedet kan absolut anbefales!

Dato for ophold: juni 2021
1  Tak, 51Moliere
Tina Pedersen, Direktør hos Severin A/S, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. juli 2021

Tusind tak for din meget fine anmeldelse af os, den er vi rigtigt glade for. Jeg håber, at vi snart kan få lov til at byde jer velkommen igen.

Anmeldt d. 6. juli 2021

Et super dejligt og hyggelige sted at komme. Pæne rengjort værelser. Super lækker mad, det bedste kagebord, det skal prøves. Dejlig smilende service hele tiden Et dejlig udendørs område, hvor du kan nyde udsigten og drikke en kop kaffe

Dato for ophold: juli 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Fietulle
Tina Pedersen, Direktør hos Severin A/S, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. juli 2021

Tusind tak for din meget fine anmeldelse af os, den er vi rigtigt glade for. Jeg håber, at vi snart kan byde dig velkommen igen.