Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt d. 10. juli 2021 fra mobile enheder

Velvidende det er et kursushotel var forventningerne ikke de højeste. MEN jeg skal sandelig sige at vi blev positiv overrasket på alle felter, bortset vi måtte vente 1/2 time med at få vores værelse.
Værelserne er små men der er det der skal være.
Hotellet er stort og der er masser af rum og lounges. Gratis kaffe/the mm
Fantastisk udsigt ud over Lillebælt og de 2 broer. Dog ikke fra værelserne!
Restaurant inde og ude med udsigt - tilsvaende morgenmads/ restaurant, der ligger ved siden af restauranten. Værelserne er billige hvilket ikke kan siges om mad og drikke. Maden fejler dog ikke noget, bortset fra meget ligge udvalg.
Stedet kan absolut anbefales!

1  Tak, 51Moliere
Tina Pedersen, Direktør hos Severin A/S, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. juli 2021

Tusind tak for din meget fine anmeldelse af os, den er vi rigtigt glade for. Jeg håber, at vi snart kan få lov til at byde jer velkommen igen.

Anmeldt d. 6. juli 2021

Et super dejligt og hyggelige sted at komme. Pæne rengjort værelser. Super lækker mad, det bedste kagebord, det skal prøves. Dejlig smilende service hele tiden Et dejlig udendørs område, hvor du kan nyde udsigten og drikke en kop kaffe

Dato for ophold: juli 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Fietulle
Tina Pedersen, Direktør hos Severin A/S, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. juli 2021

Tusind tak for din meget fine anmeldelse af os, den er vi rigtigt glade for. Jeg håber, at vi snart kan byde dig velkommen igen.

Anmeldt d. 29. juni 2021

God placering og faciliteter i top. Servicen er på et højt niveau og maden ligeså. Kan klart anbefale stedet til både overnatning og konference. Derud over er deres kagebord i en liga for sig selv……..

Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, P5142KEthomasl
Tina Pedersen, Direktør hos Severin A/S, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. juli 2021

Tusind tak for din meget fine anmeldelse af os, den er vi rigtigt glade for.

Jeg håber, at vi snart kan byde dig velkommen igen.

Anmeldt d. 29. juni 2021

besøget var i forbindelse med kursus ophold
hotellet dannede en perfekt ramme om kurset med en super velkomst gode informationer også ved kursus start mødte hotellet op og informerede om opholdet
vi oplevede en super spænende menu ved alle måltider og et altid smilende personale der stod på spring for at hjælpe

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 235jesperk

Tusind tak for din meget fine anmeldelse af os, som jeg er rigtig glad for. Jeg håber, at vi snart kan få lov til at byde Jer velkommen igen.

Anmeldt d. 23. juni 2021

Vi, Birthe og Karsten, holdt vores guldbryllup på Severin i det flotte lokale “Logen” hvor der er den skønneste udsigt over Lillebælt med den gamle Lillebæltsbroen bro i baggrunden. På Severin fik vi en særdeles venlig, imødekommende, velkomst, og super god og smilende betjening “ all- over” og i tillæg en fremragende 3 retters Meny, inkl. skønne vine, (hvid, rose og rødvin.) Alle vores gæster har efter festen den grad rost stedet, beliggenheden, maden, vinene, personalet, og de skønne økologiske special øl fra Ørbæk bryghus. Lige som alle roste udsigten, hvor vi fik serveret velkomstdrinken ude på den store terrasse, med den flotteste udsigt lige uden for festlokalet. Vi var særdeles heldige med vejret med fuld sol og næsten vindstille. Vi - og en del af vores gæster overnattede på Severin, og næste morgen fik alle der overnattede en særdeles god - og økologisk - morgen buffet, hvor der var alt hvad man kunne ønske sig. Vi kan hermed give Severin Middelfart vor absolutte bedste anbefaling, som et fremragende sted at afholde fester. Med venlig hilsen Birthe og Karsten Hvidberg. DK 5750 Ringe.

Værelsestip: Central beliggenhed i DK, og med super god service, og udsigt.
Dato for ophold: maj 2021
Tak, birtheogkarstenh
Tina Pedersen, Direktør hos Severin A/S, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. juni 2021

Tusind tak for den meget fine anmeldelse af os. Vi er rigtigt glade for, at I havde en god fest, og håber at vi snart kan byde Jer velkommen igen!