Anmeldt d. 3. august 2020

Min kone og jeg havde en overnatning i Middelfart, og vi valgte Severin pga. af pris og belligenhed. Værelset var fin og rumlig. Udsigten fra hotellet er super, det er dejligt at sidde på terrassen og se ud over vandet. Pris og kvalitet hænger rigtig godt sammen på dette hotel, og kan klart anbefales at prøve ved lejlighed. Vi fik også mulighed for at se deres endnu ikke færdig opførte konferenceafdeling, det bliver syndsygt fedt når det er færdig start 2021, igen med en udsigt til vand. Der er masse af muligheder for at løbe eller cykle en tur i de natur skønne omgivelser.

Værelsestip: Spørg efter udsigt over vandet.
Tak, 779henrikb
Tina Pedersen, Direktør hos Severin A/S, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. august 2020

Tusind tak for din fine anmeldelse af os, den er jeg rigtig glad for. Jeg håber, at vi snart kan byde dig velkommen igen. Du er meget velkommen til at komme forbi og se den nye konferenceafdeling, når den står færdig.

Anmeldt d. 1. august 2020

Severin Kursuscenter er et helt fantastisk sted. Dejlige værelser og opholdsområder, virkelig god mad både morgen og aften, men det der virkelig skal fremhæves er et utroligt sødt personale. Smilende og meget involveret og interreseret i deres gæster. Har boet der 2 gange med samme fantastiske oplevelser, og kommer der helt sikkert igen.

Tak, Climber61516599671
Tina Pedersen, Direktør hos Severin A/S, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. august 2020

Tusind tak for din meget fine anmeldelse af os, den er vi rigtigt glade for, og jeg håber, at vi snart kan byde dig velkommen igen!

Anmeldt d. 27. juli 2020 fra mobile enheder

Selvom hotellet er under renovering med nye værelser, er ombygningsprojektet nænsomt mod de åbne dele. Vi blev vel modtaget og fik opbevaret vores cykelbagage indtil tjek ind, og tog på sightseeing i Middelfart by. Tjek ind fungerede fint og vi blev anvist til vores værelse, der var velfungerende. Adgang til kaffe 24/7 var absolut et plus og den perfekte morgenmad med udsigt ud over Lillebælts herligheder, gjorde ikke opholdet dårligere. Stedet har mange citater på væggene og små fortællende finurlige figurer. Efter at have prøvet Severin til et par dagskonferencer kan jeg også kun anbefale det til turist-overnattende gæster. Vi kommer gerne igen.

Tak, Brandmand23

Tusind tak for din meget fine anmeldelse af os, den er vi rigtigt glade for. Jeg håber, at vi snart kan byde dig velkommen igen - både som mødedeltager eller som turist!

Anmeldt d. 27. juli 2020

Fantastisk at opleve et hotel med god udsigt både fra terrasse og eget værelse. Super fin morgenmad og en hyggelig stemning. Cirka 3,5 km fra Middelfart centrum. Vi kunne ikke være mere tilfredse

Tak, S8127WQjaned

Tusind tak for den meget fine anmeldelse, den er vi rigtigt glade for. Jeg håber, at vi snart kan byde jer velkommen igen!

Anmeldt d. 12. juli 2020 fra mobile enheder

Flot placeret ved foden af Lillebæltsbroen. Rent og fint, små værelser, noget tunge dyner men generelt et pænt sted. Personalet er dem der trækker læsset. De er alle til UG+
Vi spiste middag to gange og maden var overraskende god. Desværre er der ikke det store udvalg på menuen.

Tak, 2xRasmussen

Tusind tak for din fine anmeldelse af os, den er vi rigtigt glade for. Jeg håber, at vi snart kan byde jer velkommen igen.