Anmeldt d. 21. januar 2020

Fine faciliteter og god service.
Dejlig mad og gode stationer med kaffe/te mv. - det hang sammen og var nemt.
Udsigten er sikkert helt utrolig men det var dårligt vejr så vi nød alt det andet.

Vi kan kun anbefale Severin til forretningsmøder.

Dato for ophold: januar 2020
Tak, 929perw
Tina P, Direktør hos Severin A/S, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. januar 2020

Tusind tak for din fine anmeldelse af os, den er jeg rigtig glad for. Jeg håber, at vi snart kan byde dig velkommen igen, og håber at det bliver en dag med godt vejr, så du også kan nyde udsigten!

Anmeldt d. 19. januar 2020 fra mobile enheder

Køkkenet laver rigtig lækkert mad og værelserne er fine og rene - ikke store men der er det der er brug for. Dog er sengene lidt for bløde efter min smag. Det undrer mig at receptionen ikke laver kuverter klar med navne på når de ved der kommer mange til indtjek på samme tidspunkt. Der er den flotteste udsigt over Lillebælt.

Dato for ophold: januar 2020
Tak, 781mettep
Tina P, Direktør hos Severin A/S, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. januar 2020

Tusind tak for din fine anmeldelse af os, den er vi rigtigt glade for. Jeg håber, at vi snart kan byde dig velkommen igen!

Anmeldt d. 16. december 2019

Godt, billigt, meget venlig betjening. Hvad mere er reelt nødvendigt :)
Super venlig indtjekning, ankom meget sent.
Småt men godt værelse på 2 sal. rent, der mangler ikke noget.
Fin morgenmad, god varieret udvalg.
Super nemt og høflig udtjekning.

Tak, Kabuch-DK
Tina P, Direktør hos Severin A/S, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. december 2019

Tusind tak for din fine anmeldelse af os, den er vi rigtigt glade for. Jeg håber, at vi snart kan byde dig velkommen igen her på Severin!

Anmeldt d. 8. december 2019

Der er altid venligt og smilende personale som står klar til at hjælpe så dit ophold bliver bedst muligt.

Maden er fantastisk samt et overdådigt kagebord.

Så det er altid et dejligt sted at afholde kurser, som jeg varmt vil anbefale.

Da jeg ofte overnatter i forbindelse med kurserne oplever jeg også her en super god service og igen fantastik mad

Værelsestip: Alle værelser er gode men dem mod lillebælt er med en super udsigt
Tak, kursus2019
Tina P, Direktør hos Severin A/S, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. december 2019

Tusind tak for din meget fine anmeldelse af os, den er vi rigtigt glade for. Jeg håber, at vi snart kan byde dig velkommen igen!

Anmeldt d. 4. december 2019 fra mobile enheder

Vi havde 3 overnatninger og befandt os rigtig godt på Severin. Good value for pengene, fint værelse, god morgenmad, ja alt i alt, ingenting at klage over vi kommer helt sikkert igen og anbefaler jer gerne.

Tak, Søren H
Tina P, Direktør hos Severin A/S, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. december 2019

Tusind tak for din fine anmeldelse af os, den er jeg rigtig glad for. Jeg håber, at vi snart kan byde Jer velkommen igen.