Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt d. 29. juni 2016

Severin ligger med en helt fantastisk udsigt til den gamle Lillebæltsbro og i nærheden af den nye Lillbæltsbro. Maden er rigtig lækkert og faciliteterne er helt i top! Derudover var personalet meget smilende og imødekommende.

Værelsestip: Vælg et værelse med udsigt til Lillebælt
Tak, Henriette_V_N
Tina P, Gæsteansvarlig hos Severin A/S, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. juli 2016

Kære Henriette
mange tak for din anmeldelse - vi er rigtig glade for at du har haft et godt ophold, og vil dele det med andre!

Mange venlige hilsener
Angelika Rosenberg

Anmeldt d. 29. juni 2016

Jeg har flere gange benyttet Severin til at afholde møder og seminarer. Det fungerer super godt hver gang. Let at booke, let at finde og parkere ved, dejlig mad og super gode faciliteter. Professionelt og imødekommende personale.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, theheinz666

Kære Henrik

Jeg håber vi får mulighed for at huse jer snart igen!

Mange venlige hilsener
Angelika Rosenberg

Anmeldt d. 16. juni 2016

Vi - 24 ialt - mødtes for at fejre vores jubilæum på selve dagen i super vejr og med et fornemt arrangement med fantastisk udsigt over Lillebælt.
Buffetten, kagebordet og afrejsesuppen kunne ikke være bedre, vi nød det hele og til en særdeles rimelig samlet pris.
Fra bestilling til betaling er vi blevet modtaget både meget venligt og professionelt. Vi blev taget rigtig godt af, og dette gælder ikke mindst tjeneren, som "passede os" under hele arrangementet.
Så stor tak til "Severin" - vi kommer igen til vores 75års jubilæum!

Værelsestip: Priserne som deltager/e i arrangement særdeles rimelige: dob.vær. m morgenmad kr. 500; enk.vær m. morgenmad kr. 350
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Niels D
Tina P, Direktør hos Severin A/S, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. juni 2016

Tak for din fine anmeldelse af os, den er vi rigtigt glade for. Og så håber jeg da, at vi kan byde jer velkommen inden der går 25 år mere :-)

Anmeldt d. 14. juni 2016 fra mobile enheder

Vi har afholdt temadag med min arbejdsplads på Severin.
Det var en utrolig dejlig oplevelse . Fantastiske lokaliteter, udstyr og indeklima.

Vi blev serviceret med lækker morgenmad og super buffet til frokost - af et smilende og imødekommende personale.

Jeg kan klart anbefale at bruge Severin..

Mvh Marianne Møller

Dato for ophold: juni 2016
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Marianne M
Tina P, Direktør hos Severin A/S, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. juni 2016

Tusind tak for din fine anmeldelse, Marianne. Den er vi rigtigt glade for, og vi glæder os til at byde dig velkommen igen!

Anmeldt d. 13. juni 2016

Som mødegæst er det dejligt at blive mødt af kompetent personale, der guider en til det rigtige lokale og sørger for, at teknik og alt spiller. Kagebordet både under frokosten og i kaffepausen er en god historie i sig selv.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, annette_vangstrup
Tina P, Direktør hos Severin A/S, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. juni 2016

Kære Annette,
tak for din fine anmeldelse, den er vi rigtigt glade for.
Håber snart at vi kan byde dig velkommen igen!