“Under middel”
Anmeldelse af Café Mauritz

Café Mauritz
Beskrivelse: Hos Mauritz har du mulighed for at nyde måltidet i vores cafe eller få det som en take away - vi imødekommer alle! Uanset om du vil nyde et godt måltid med dine børn, eller venner, holde forretningsmøder eller bare have en kop frisklavet kaffe , så er Mauritz det rette sted. Hos Mauritz tilbyder vi vores berømte burgere, spændende lette retter som vegetariske salater, og børne retter. Alle vores dressinger er hjemmelavede fra vores egne opskrifter! Vi har et bredt udvalg af drikkevarer, så der er altid noget for enhver smag. Vi værdsætter bæredygtighed, kvalitet og friske ingredienser. Vi glæder os til at byde dig velkommen i vores cafe!

Uinspirerede caféburgere - ikke godt nok til prisen.

Stemning og betjening er OK, og der er rent og pænt.

Tak, X6366ITpeterm

Anmeldt 11. juni 2020

Så skulle cafe Mauritz besøges for lidt aftensmad i Middelfart. Lokalerne er store og indbydende, godt i en Coronatid. Udenfor var der skilte med reklame for en kyllingesalat som fristede, så denne blev valgt.
MEN, da maden kom var der ikke avocado i salaten trods dette var vist på foto udenfor og desuden beskrevet på menuen. Da jeg kommenterede dette fik jeg at vide, at avocado ikke længere var inkl i salaten (!!) og at de ikke havde nået at ændre det på menukortet....
I min verden er det bondefangeri og falsk markedsføring. At salaten desuden kun var OK og ikke noget specielt trods en pris på kr 139 gør at det kun bliver til 2 stjerner.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Gogge1956
Anmeldt 27. maj 2020 fra mobile enheder

Vi spiste aftensmad her(4 voksne og et barn på 2 år). Maden er god cafemad. Vi fik burgere og en kyllingesalat. Børnemenuen var kæmpestor, og bare en voksenportion i lidt mindre udgave. Vi måtte spørge efter et børnevenligt glas og bestik, da de grundet der nye bestillingssystem, jo slet ikke have styr på at det var til en 2 årig.

Det nye bestillingssystem er forhåbentlig en forbigående coronatrend! At skulle bestille online virker upersonligt og uden mulighed for dialog om mad og valg. Det er nok indført for at spare, men tjenerne måtte gå flere gange frem og tilbage pga småting, som kunne have været klaret ved bestillingen. Tjenerne virkede en smule irriteret. Det er synd at I ødelægger den gode stemning på denne måde, når maden ellers er fin..

Dato for besøg: maj 2020
Tak, lisannj
cafemauritz, Ejer hos Café Mauritz, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. maj 2020

Kære Lisanmj,
Mange tak for din anmeldelse. Vi beklager oplevelsen, men er glad for at høre, at vores mad smagte dig:).
Bordbestillingsystemet som vi har fået implementeret, er anskaffet for at give de af vores kunder som ønsker at besøge os, men ikke ønsker at have den tætte kontakt, samt fordi i det fremsendte retningslinjer fra regeringen anbefaler, at der bliver anskaffet selvbetjeningssystemer for at mindske smitten og kontakten. Vi gør os dog umage for at fortælle vores gæster, at bordbestillingsystemet blot er et valg/ mulighed og ikke et påbud. Man kan vælge at benytte sig af den ellers tager vi gerne imod bestillinger direkte fra bordet.
De bedste hilsner
Team Mauritz

Anmeldt 3. april 2020 fra mobile enheder

Ok café mad, men ved rush hour, kan køkken og tjenere sjældent følge med.
Ved take away afhentning idag fredag, måtte vi vente 1 time og 15 minutter på at afhente 2 standard burgere.
Overholdte ikke egne retningslinjer med maks 6 personer i restauranten, grundet corona virus. Personale presset grundet mange ordre, og diskutere højlydt i køkkenet, som kunderne kunne høre.

Dato for besøg: april 2020
Tak, martinj787
Anmeldt 22. januar 2020 fra mobile enheder

Cafe og restaurant i hjerte af Middelfart, er et skønt stop, for at nyde enten en go kop kaffe eller en god gang frokost. Stedet har charme og rigtigt god udsigt til Lillebælt, de store vinduer gør stedet til unik perle.
Vi fik en God burger, med sweet poatao fries, en go burger med en go bolle serveret med frisk salat, syltede rødbede og arguker.
Kan anbefales til familie og par og dem der skal på farten.

108  Tak, Loumse

Kære KN adventures & travel,
Af hjertet tak for de rosende ord! Vi er glade for at du nød dit besøg hos os.
Vi vil glæde os til at servere lækker mad for jer igen en anden gang ☺️
De bedste hilsner
Team Mauritz

Rejsende, der kiggede på Café Mauritz, kiggede også på

Middelfart, Fyn og Øer

Har du været i Café Mauritz? Fortæl om dine oplevelser!