“Der er styr på koncept, maden og servicen ”
Anmeldelse af KiTZCHEN

KiTZCHEN
Anmeldt 27. juni 2020 fra mobile enheder

Fantastisk koncept, lækkert mad og sublim personale - det er hvad du får på KiTZCHEN. Det eneste der afholder mig fra at give det fem stjerne er at man som ny gæst udefra, der ikke kender til KiTZCHEN desværre ikke modtager megen information om mulighederne udenfor hvilket er rigtig ærgelig.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Femaletravelling

Anmeldt 23. juni 2020

Intet mindre verdensklasse mad. Super fedt koncept med 10 små retter som bare var mega lækre. Super godt stemning og en frisk betjening
Helt sikkert et sted vi besøger igen. Kan helt klart anbefales.

Tak, K7745RHallanm
Anmeldt 21. juni 2020

Kombineret restaurant, burger joint og isbar. Vælg flere småretter - hjemmelavet kvalitetsmad - eller burgere, som også så super gode ud. Fik tre småretter til frokost - og det blev jeg godt mæt af. Også et stort udvalg i is og softice med hjemmelavede vafler. Venlig betjening med god viden om maden. Hyggelig servering både ude og inde. Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, lo b
Anmeldt 31. maj 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt sted, frisk betjening og ikke mindst god mad tilberedt og serveret kreativt.
Et skønt koncept med de mange små retter, der hver især var en god oplevelse og sammen udgjorde en dejlig middag.
Fair priser.
Vi kommer helt sikkert igen - og stor ros til jeres nye koncept.

Tak, Kirstensandahl
Anmeldt 29. maj 2020 fra mobile enheder

Hyggelig stemning og venligt personale.
Lækker menu med 10 små retter, som en voksen bliver pænt mæt af. Børnemenuer er også ordentlig mad, og dessert til børnene var overraskende god.

Tak, miasch_dtd

Rejsende, der kiggede på KiTZCHEN, kiggede også på

Har du været i KiTZCHEN? Fortæl om dine oplevelser!