Hotels.com
Travelocity
FindHotel213 $
Anmeldt d. 27. juli 2021 fra mobile enheder

Kedeligt men dyrt.
Kedelig grillbuffet men få, små stykker grill kød og lidt kedeligt tilbehør til 250,-/ person
Til den pris kunne vi have fået en stor saftig bøf med lækker tilbehør mange steder i byen.
Plastik blomster i glas “restauranten” OG på bordene sammen med stearinlys, der ikke bliver brugt.
En kedelig oplevelse vi ikke vil anbefale

Dato for ophold: juni 2021
Tak, monal686
Anmeldt d. 9. juli 2021

Dejligt hotel. Klassisk og moderniseret. Fremragende service.
Der manglede ikke noget.
Glimrende morgenbuffet med stort udvalg.
Både familiehotel samt til fritid og business.
Centralt beliggende i forhold til E20 og hovedvejene.
Vil anbefale til andre og komme igen.
Steen Otterstrøm

Dato for ophold: juli 2021
Tak, steeno801
Anmeldt d. 6. juli 2021

Det er et rigtig fint hotel og værelset var fint, dog mangler der mørklægningsgardiner, der var helt lyst kl. 5-6 om morgen.
Morgenmaden var rigtig god. Der var også eftermiddagskaffe med kage med i prisen og man kunne tage kaffe og softice hele dagen.

Dato for ophold: juli 2021
2  Tak, Carsten P
Anmeldt d. 9. maj 2021 fra mobile enheder

Dejligt overrasket, super dejligt sted, god betjening, lækre kager til kaffen (og fri softice) og dejligt frugt. Dejlig morgenmad og kanon kaffemaskine. Værelset var pænt og rent, og med gode senge. Værelserne pæne og rene.
Her kommer vi igen.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, TorbenDKLindner
Anmeldt d. 17. oktober 2020

Vores efterårsferie blev afsluttet med et par dage på Millings Hotel Park. Vi har tidligere besøgt stedet, der ligger meget centralt i Middelfart by. Hotellet er nydeligt med en klassisk indretning og alt er rent og velholdt. Dejlige værelser med gode senge, men der er et par skønhedsfejl i indretningen.
Der var en god og varieret morgenmads buffe. Der var kagebord om eftermiddagen og fri isbar.
De 'kun' 3 stjerne skyldes skønhedsfejlen vedr. indretning, bl.a. fordi vores værelse var uden et vindue, på trods af at vi havde betalt ekstra for at at få et bedre værelse.

Dato for ophold: oktober 2020
1  Tak, Peter9492