143 US$
Gratis afbestilling indtil d. 04.06.22
Priceline
143 US$
Gratis afbestilling indtil d. 03.06.22
Book nu, betal under opholdet
Travelocity133 US$
Hotels.com133 US$
Agoda.com144 US$
Anmeldt d. 6. juli 2021

Det er et rigtig fint hotel og værelset var fint, dog mangler der mørklægningsgardiner, der var helt lyst kl. 5-6 om morgen.
Morgenmaden var rigtig god. Der var også eftermiddagskaffe med kage med i prisen og man kunne tage kaffe og softice hele dagen.

Dato for ophold: juli 2021
2  Tak, Carsten P
Anmeldt d. 9. maj 2021 fra mobile enheder

Dejligt overrasket, super dejligt sted, god betjening, lækre kager til kaffen (og fri softice) og dejligt frugt. Dejlig morgenmad og kanon kaffemaskine. Værelset var pænt og rent, og med gode senge. Værelserne pæne og rene.
Her kommer vi igen.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, TorbenDKLindner
Anmeldt d. 17. oktober 2020

Vores efterårsferie blev afsluttet med et par dage på Millings Hotel Park. Vi har tidligere besøgt stedet, der ligger meget centralt i Middelfart by. Hotellet er nydeligt med en klassisk indretning og alt er rent og velholdt. Dejlige værelser med gode senge, men der er et par skønhedsfejl i indretningen.
Der var en god og varieret morgenmads buffe. Der var kagebord om eftermiddagen og fri isbar.
De 'kun' 3 stjerne skyldes skønhedsfejlen vedr. indretning, bl.a. fordi vores værelse var uden et vindue, på trods af at vi havde betalt ekstra for at at få et bedre værelse.

Dato for ophold: oktober 2020
1  Tak, Peter9492
Anmeldt d. 14. oktober 2020

Vi havde valgt et par dage til afslapning på Millings Hotel Park. Vi har før besøgt stedet, som ligger meget centralt.
Vi blev mødt af et utrolig og venlig personale på hele hotellet. Alt rent og velholdt.
Dejlige værelser med gode senge, en dejlig morgenmad med alt.
Vi spiste i hotellets restaurant, med dejlig veltillavet mad. Denne gang fik vi en tre retters menu, og ikke buffet p.g.a. Covid19. Sprit stod der alle steder.
Vi kommer gerne igen, og kan kun anbefale hotellet.

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, Poul S
Anmeldt d. 25. september 2020

Hotellet er indrettet i smukke gamle bygninger fra 1916, der før har rummet hospital og kaserne. Værelserne er helt i top - og personalet er hjælpsomme og venlige.
Vi kunne ønske os lidt hårdere madrasser i sengene - og lidt større variation i morgenmaden.

Dato for ophold: september 2020
Tak, lisa0tt