Anmeldt d. 13. august 2020 fra mobile enheder

Oplader til elbil og gratis strøm betyder noget for os med en PHEW. Det betyder også noget at der er et dygtigt og venligt personale, der møder én ved ankomsten. Vi fik et dejligt stort og klassisk indrettet værelse i en tilstødende bygning. At var i orden og spillede perfekt. Jeg glemte at fotælle at der altid er gratis kaffe og softice (!) tilgængeligt på hotellet, der også er centralt placeret i gåafstand til byen og fjorden.

Dato for ophold: august 2020
Tak, 279henriks
Anmeldt d. 7. august 2020

Meget fint hotel. Meget venlige personaler i receptionen ved ankomsten. Søde tjener i restauranten.
Rigtigt godt morgen madsbuffet. Med alt det, vi behøver. Dejligt med kaffe og kaffe om eftermiddagen. Super med Soft Ice hele døgnet.
Fin grill buffet til aften i restauranten.
Dejlige områder i nærheden i gå afstand.
meget tilfredse og vil anbefale hotellet til andre.

Værelsestip: Rolig hotel.
Tak, Rose A
Anmeldt d. 27. juli 2020 fra mobile enheder

Afskrabet maling, defekte vinduesruder, men ellers rart hotel og personale, gratis kaffe og softice og god morgenmadsbuffet med sprit og engangshandsker. Kan anbefales, men anbefaler også ejerne at vedligeholde hotellet

Tak, jhmikkelsen
Anmeldt d. 26. juli 2020 fra mobile enheder

Skønt hotel for familie med børn. Meget central beliggenhed i gå afsted til byen og havnene. Ok morgenmad. Store og rene værelser. Venligst personale. Lækkert med gratis kaffe og kage hver eftermiddag og soft ice til fri afhentning.

Tak, PernilleT54
Anmeldt d. 24. juli 2020

Oplevelsen af restauranten på Milling Hotel Park noget af det værste, vi nogensinde har oplevet. En dyr og dårlig “grillbuffet” på niveau med en børnefødselsdag. Det var ledsaget af en færdiglavet halvkold bernaise, bølgepommesfrites og en helt død salat. Ventetiden på en plads og et vinkort var 30 minutter. Efter bestilling af drikkevarer fik vi en flaske vin. Tjeneren anede intet om vinkortet. Dansk vand bestilt sammen med vin kom 20 minutter senere - uden glas.
Værelset var rimeligt omend håndklæderadiator var meget snavset. Sengene var forskellige og elendige. Vi kommer aldrig igen og kan ikke anbefale hotellet.

Værelsestip: Muligvis værelser med mere ro væk fra togbanen
Tak, torbenbrasmussen