Anmeldt d. 26. juli 2020 fra mobile enheder

Skønt hotel for familie med børn. Meget central beliggenhed i gå afsted til byen og havnene. Ok morgenmad. Store og rene værelser. Venligst personale. Lækkert med gratis kaffe og kage hver eftermiddag og soft ice til fri afhentning.

Tak, PernilleT54
Anmeldt d. 24. juli 2020

Oplevelsen af restauranten på Milling Hotel Park noget af det værste, vi nogensinde har oplevet. En dyr og dårlig “grillbuffet” på niveau med en børnefødselsdag. Det var ledsaget af en færdiglavet halvkold bernaise, bølgepommesfrites og en helt død salat. Ventetiden på en plads og et vinkort var 30 minutter. Efter bestilling af drikkevarer fik vi en flaske vin. Tjeneren anede intet om vinkortet. Dansk vand bestilt sammen med vin kom 20 minutter senere - uden glas.
Værelset var rimeligt omend håndklæderadiator var meget snavset. Sengene var forskellige og elendige. Vi kommer aldrig igen og kan ikke anbefale hotellet.

Værelsestip: Muligvis værelser med mere ro væk fra togbanen
Tak, torbenbrasmussen
Anmeldt d. 15. juli 2020

Tæt på bymidten. Spiste i restauranten, men følte hele tiden af jeg selv skulle fange tjenerne og minde dem om betjening.
Værelset var opgraderet, hvilket ikke umiddelbart var synligt
Kommer ikke igen

Tak, jakobh21
Anmeldt d. 28. november 2019

Hotellet har en fantastisk beliggenhed, i gåafstand til havn og by.
Datteren sidder i kørestol, og hotellets personale er så søde til at hjælpe med egnede steder, der er handicapvenlige.
Vi nød maden, morgenbuffeten var helt eminent.
Tak for en fin forlænget weekend.

Gode parkeringsforhold.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Voyager770200
Anmeldt d. 25. oktober 2019 fra mobile enheder

Jeg havde et par overnatninger på dette hotel, og sjældent har jeg mødt så professionelt og serviceminded personale. Selv den mindste forespørgsel var de behjælpelig med, lige hotelchef til rengøringspersonale. Maden er vellavet og der er rigeligt af den. Kommer gerne igen, hvis jeg igen kommer på disse kanter.

Dato for ophold: oktober 2019
Rejsetype: Rejste alene