Anmeldt d. 3. september 2019 fra mobile enheder

Jeg var til møde på hotellet, og vi blev først modtaget af en mand på parkeringspladsen som anviste os parkeringsmulighed. Dette var rigtig fint. Vi fik en simpel morgenmad af nogenlunde kvalitet, dog var det meget fedt pålæg der var sat frem: spegepølse, rullepølse og ost. Kaffen blev serveret i termokander med ventiler. I disse ventiler aflejres materiale som forrådner over tid og afgiver dårlig smag til kaffen. Prøv med kander uden ventiler i stedet.
Mødelokalet var ok, dog lidt varmt. Selve restauranten var med glastag og det kan godt være meget varmt. Frokosten var fin. Højdepunktet var en meget lækker dessert med skovbær og kagekrymmel med creme fraiche vanille sauce. Lavpunktet var rugbrødet som var tørt og fra enten Kohberg eller Schulstad. Synes ikke det er på hotelniveau. Der var softicemaskine til fri afbenyttelse, og det var faktisk dejligt med noget koldt da det jo var lidt varmt i lokalet. Men ærgerligt at det hele skal være fedt, salt og sødt. Det kan godt være lækkert uden, og det er ikke rart at skulle sidde stille efter at spise meget usund mad. Alt i alt en gennemsnitlig god oplevelse.

Dato for ophold: september 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Tommybooy
Anmeldt d. 2. juni 2019 fra mobile enheder

Har besøgt hotellet hvert år i en årrække. Det er gode værelser og rigtig god morgenmad til en fair pris. Til gengæld er menuen om aftenen ikke pengene værd... der må jeg klart anbefale restauranter og caféer i centrum... men kort fortalt, en god overnatningsmulighed i skønne omgivelser og ikke at forglemme behageligt og imødekommende personale.

Dato for ophold: juni 2019
1  Tak, HSN6100
Anmeldt d. 16. maj 2019

Allerede ved ankomsten er du godt serviceret af venligt personale. Vi fik tilbud om opgradering til værelse med terrasse. Et dejligt stort og hyggeligt værelse med stort badeværelse. Der var et problem med terrassedøren, men straks fik vi et andet værelse. Beliggenheden er super tæt til alt. En stor tak til personalet for et fantastisk ophold.

Dato for ophold: maj 2019
  • Rejsetype: Rejste med venner
1  Tak, GPOKJ
Anmeldt d. 20. marts 2019

Hotellet har en fin beliggenhed, værelserne er rene, god betjening i receptionen og hyggelige lokaler. Vi havde et ophold med mad og vin, hvor vi sådan set fik en udmærket menu, meeen………: Forretten var meget lille, hovedretten var oksefilet som var mør og tilbehøret var fint. Men kødet var koldt!! - vi fik dog noget andet da vi klagede. Desserten var i orden.
Vores tjener var lige lovlig overfrisk - forsøgte med en masse bemærkninger, som sikkert skulle være morsomme, men virkede noget malplacerede. Morgenmaden var typisk hotelmorgenmad uden at være noget specielt.
Udmærket hotel til prisen, men heller ikke mere.

Dato for ophold: marts 2019
1  Tak, Bjornblob
Anmeldt d. 3. marts 2019 fra mobile enheder

Kanon hotel.
Perfekt beliggenhed i gåafstand til centrum og banegården.
Vores hunde var også velkomne og fik ligeså venlig hilsen som os.
Vi følte os virkelig velkommen.
Om eftermiddagen er der gratis kaffe, the, kage og softice.
Morgenmaden er vel tilberedt.

Forstår faktisk ikke hvorfor dette hotel kun har 3 stjerner, burde sagtens kunne opnå en 4 stjerne.

Helt klart et sted vi kommer igen.

Dato for ophold: marts 2019
1  Tak, Top1407