“Topkarakter kan anbefales uden forbehold”

Restaurant Dannebroen at Hotel Kongebrogaarden
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 6. august 2021 fra mobile enheder

Dejlig oplevelse. Super god menu i høj kvalitet. Alle gjorde sig umage og stor ros til tjenere som alle var yderst kompetente. Kan bestemt anbefales hvis man ønsker en god oplevelse

Tak, Klaus Rejnhold S

Anmeldt 6. august 2021 fra mobile enheder

Hvilken frygtelig service på Restaurant Dannebro. Vi havde reserveret bord på Dannebro til en middag for seks personer. Men restauranten havde ikke noget bord til os. Vi fremviste vores reservation, men restaurantchefen afviste os alligevel og var ikke i stand til eller villig til at finde en løsning på fejlen fra restaurantens side. Dybt skuffende og amatøragtigt. En ordentlig restaurant ville have løst problemet.

1  Tak, enets67
Anmeldt 27. oktober 2020

4 spændende velsmagende retter og gode vine til fornuftige priser. Menuen indrettet fint efter vores ønsker om glutenfri mad.
Meget venlig og professionel service og betjening.
Dejlig indretning med danske design møbler og fremragende kunst på væggene af internationale kunstnere.
Alt i alt en dejlig oplevelse.

Dato for besøg: oktober 2020
1  Tak, 2finnt
Anmeldt 14. oktober 2020

Smukt sted med en fantastisk udsigt.
Vi fik en udsøgt betjening og den mest fantastiske mad med tilhørende vinmenu. Det er bestemt til den dyre side, men hold da op hvor var det lækkert. Personalet havde fuldstændig styr på det og maden var meget spændende. Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, Heidi B
Anmeldt 1. oktober 2020

Vi havde heldigvis bestilt bord i god tid, flere som kom efter os måtte gå forgæves grundet færre borde grundet Corona.

Dato for besøg: september 2020
1  Tak, sjfotodotdk

Rejsende, der kiggede på Restaurant Dannebroen at Hotel Kongebrogaarden, kiggede også på

Middelfart, Fyn og Øer

Middelfart, Fyn og Øer

Har du været i Restaurant Dannebroen at Hotel Kongebrogaarden? Fortæl om dine oplevelser!