202 US$
Expedia.com189 US$
Priceline212 US$
Travelocity191 US$
Anmeldt d. 18. november 2020 fra mobile enheder

Indbydende og meget venlig atmosfære. Meget imødekommende og serviceminded personale.
Rent og pænt. Gode senge og komfort på værelserne.
Højt niveau på maden og imponerende vinkort. Fantastisk morgenbuffet en del over gennemsnittet.
Kan anbefales.

Dato for ophold: november 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Niels_Skydfangdyrk
Comwell Kongebrogaarden, Guest Services / Front Office hos Comwell Kongebrogaarden, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. december 2020

Hej Niels,

Tusind tak for din anmeldelse.
Det glæder mig meget at læse at jeres ophold har levet op til jeres forventninger og at I har fået god oplevelse på alle fronter.

Anmeldt d. 17. november 2020 fra mobile enheder

Vi havde 2 dages kongeophold.

Dejligt ophold med alt hvad der tilhører. Vi giver det et solidt 4 tal

men hele oplevelsen i restauranten maden, vinen personalet og kokken der som en overraskelse indsatte en extra ret. Vintjeneren (somelier) som sørgede helt fantastisk for os har på kvalitet og engagement fortjent minimum 5 stjerner, på 5 skalaen.

1  Tak, janmX9382CE

Hej Jan,

Mange tak for din anmeldelse.
Det glæder mig at læse at I har fået et dejligt ophold - og en rigtig god oplevelse i restauranten.

Anmeldt d. 7. november 2020 fra mobile enheder

Fint værelse, god service og fin beliggenhed men:

Topmadras er Wellpur og for de fleste alt for blød og belagt med plastiklagen, der gør det til en varm nat.

Ift Covid -19 kunne man med fordel udnytte flere rum til morgenmad, når de nu står ubrugte - eks bar og øvrige rum omkring restaurant. Der var for meget trængsel og ikke udluftning ved morgenbuffet. Det er ikke trygt.

Kun et stort håndklæde i dobbeltværelse?

Hotellet er skævt / har sat sig og værelse 210 og de øvrige i den ende har hovedgærdet af sengen nedad, så man føler man ligger med hovedet nedad.

Tak, MieA_12

Hej Mie,
Mange tak for din anmeldelse.
Dejligt at se at du synes godt om værelserne, servicen og vores beliggenhed.

Jeg vil tage din feedback angående morgenmaden med videre til ledergruppen, som prøver hele tiden at finde på nye idéer hvordan vi bedst muligt kan håndtere de gældende covid-19 restriktioner og gøre Kongebrogaarden til en tryg sted.

Det er helt klart en fejl fra vores side af at I kun har fået et håndklæde, det beklager jeg. Når der bor 2 personer på værelset skal der selvfølgelig være 2 store håndklæder.

Jeg håber at vi kan byde jer velkommen igen, en anden gang.

Anmeldt d. 5. november 2020 fra mobile enheder

Kongebrogården har en fantastisk beliggenhed lige ned til Lillebælt, ved skov og alligevel tæt på byen. Værelset var fint, men bar præg af at de fleste gæster er kursister på eneværelser, kun 1 stol og kun knage til 1 håndklæde på badeværelset. Burde nok ikke annonceres som dobbeltværelse.
Vi spiste den første aften på Dannebro, hotellets gourmet restaurant. Det var helt i top og til en rimelig pris. Den anden aften spiste vi så på Kongebro, hotellets almindelige restaurant, det var lidt en skuffelse. Der var megen støj og det var betænkeligt at restauranten brød Covid-19 reglerne ved at have et selskab på 15 personer, godt nok fordelt ved flere borde men stadig et samlet selskab.
Generelt virkede det som om der var mindre fokus på Covid-19 reglerne her end på andre hoteller jeg har boet på, hvor andre har hånddesinfektion ved indgangen, så er det på Kongebrogården noget man skal finde på skranken i receptionen.
Beliggenheden kunne være en grund til at komme igen, men ikke før Covid-19 pandemien er overstået.

1  Tak, Per Henrik L
Comwell Kongebrogaarden, Guest Services / Front Office hos Comwell Kongebrogaarden, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. december 2020

Kære gæst,
Mange tak for din anmeldelse.
Det glæder mig meget at I har fået et dejligt ophold, her på Kongebrogaarden.
Vi gør vores allerbedste til at fremfølge alle covid-19 restriktioner, så jeg er ked af at høre at du ikke synes vi har overholdt reglerne. Jeg har givet din feedback videre til ledelsen som selvfølgelig undersøger denne hændelse, så vi kan være sikker på at vi overholder alle regler.

Anmeldt d. 19. oktober 2020

Hotellet ligger fantastisk smuk - og man går let skøn tur gennem skoven ind til Middelfart by.

Meget fin rengøring på værelset og vi så hele tiden rengøringspersonale, der sprittede borde, håndtag osv. af ift. Corona.

Morgenmaden var meget lækker - også her var der taget meget fint Corona-hensyn uden at det på nogen måde ødelagde oplevelse af den lækre morgenbuffet.

Sød, smilende og hjælpsom betjening ved både ind- og udcheck.

Vi synes, at pris og kvalitet matchede rigtig fint.

Værelsestip: Gå en tur over den gamle lillebæltsbro - det er en smuk tur
Dato for ophold: oktober 2020
Tak, Pia_Roskilde
Comwell Kongebrogaarden, Guest Services / Front Office hos Comwell Kongebrogaarden, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. november 2020

Hej Pia,
Tusind tak for din dejlige anmeldelse.
Det glæder mig rigtig meget at læse hvor skønt jeres ophold har været og at I har følt jer sikre i forhold til corona hensyn.
Jeg håber meget at vi kan byde jer velkommen igen, en anden gang.