Anmeldt d. 16. september 2020 fra mobile enheder

Beliggenden er i top, dejligt med bestilt udsigt over Lillebælt og omgivelser med muligheder for gåture osv.
Men selve hotellet virker som om de vægter konference og store fester højere end private overnatninger. Meget mærkeligt at opleve at kaffemaskinen på reposen bliver lukket.”det er buisness område” “du kan købe en kop kaffe i baren” så føler jeg mig lidt til grin...har betalt 2200 for en overnatning...
Aftenens tilkøbte fire retters menu havde store kiksere, der gik fem kvarter før vi fik første servering, brødene lå på tallerken med sten...for at holde dem varme? Nej de var kolde. Hummerbisqen var mørk af karamellisering og desserten en spøjs blanding af yougurt panna cotta og stikkelsbæris. Så er lidt skuffet alt i alt.

Dato for ophold: september 2020
Tak, BirteK33
Comwell Kongebrogaarden, Gæsteservice/reception hos Comwell Kongebrogaarden, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Hej Birte,
Mange tak for din anmelselde.
Jeg er rigtig ked af at læse at du synes ikke hotellet vægter private så højt som konference og store fester, det er bestemt ikke det vi lægger op med, og det beklager jeg meget at du har følt.
Det er dog helt rigtigt at vores CoWork område, som har kaffemaskine, kun er åbent i dagtimerne i hverdagene og er tænkt som arbejdes område for business gæster - dette er et koncept som alle Comwell hoteller har.
Jeg vil helt bestemt tage dine feedback angående maden med videre til vores køkkenchef.
Jeg håber at vi kan byde dig velkommen igen, en anden gang.

Anmeldt d. 12. september 2020

Venlig imødekommende personale, dejlig værelse beliggende ud til Lille Bælt, det skal fremhæves at man skal vælge et værelse med udsigt.. Ros til kokken hvor forretten af grillet kulmule samt en dejlig hovedret.

Dato for ophold: september 2020
Tak, Carsten J

Hej Carsten,
Mange tak for din anmeldelse.
Det glæder mig meget at I har fået et dejligt ophold her på Kongebrogaarden.
Jeg håber at vi kan byde jer velkommen igen, en anden gang.

Anmeldt d. 7. september 2020

Fik et dejligt stort værelse, desværre ikke mod vand, men havde heller ikke bestilt.
Fitness dejligt, med pool også
God service med at bestille bestemt type pude, hjalp mig til en god nattesøvn
God morgenmadsbuffe

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, clau0402
Anmeldt d. 30. august 2020 fra mobile enheder

Generelt skuffet over kvaliteten af hotellet, standarden er faldet meget på hotellet desværre. Reception med lang kø, dårlig velkomst. I opdatere heller hverken jeres papirer på hotellet eller hjemmeside omkring morgenmad. Man har derfor ingen ide om, at morgenmadsbuffeten er inden for et bestemt tidsrum på en time. Personalet er desuden flabet omkring det efterfølgende, når man gør dem opmærksomme på det. Det er desværre nok sidste gang i en længere periode, at vi kommer på hotellet, og vil anbefale hotellet.

Tak, benjaminlX4873WD
Anmeldt d. 2. august 2020 fra mobile enheder

Når det hele smelter sammen, til en fantastisk kulinarisk oplevelse, forretternen smukt anrettet og serveret med stor indlevelse og med fortælling om de råvare der var brugt. Hovedretterne ligeså. Udsigten og vejret gjorde det hele perfekt. Desserten og kaffen blev nydt til solnedgangen
Prisen på 4 retter er yderst rimelig, den valgte Chardonnay hvidvin ligger i den dyre ende og smagte fantastisk til vores fisk.
Omgivelserne 5 stjerner
Personalet 5 stjerner
Maden 5 stjerner
Prisen 5 stjerner
Denne perle skal besøges igen

Tak, V8072XXkime

Kære gæst,
Tusind tak for din dejlige anmeldelse og denne skønne anbefaling.
Det glæder mig meget at læse at I har fået et fantastisk ophold.
Jeg håber at vi kan byde jer velkommen igen, en anden gang.