Anmeldt d. 12. februar 2020

Jeg kom ret sent til hotellet, og brugte ikke andre faciliteter end værelset og morgenmadsrestauranten. Men det fungerede 100%. Super lækkert nyt renoveret hotelværelse, hvor alt fungeret så fint.
Morgenmadsrestauranten var med hjemmelavet øko havtørnjuice, godt brød, fint pålæg, kort sagt det spillede, og udsigten er så fin

Dato for ophold: februar 2020
Tak, MrBarfoed
ComwellKongebrogaard, Receptionist hos Comwell Kongebrogaarden, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. februar 2020

Hej MrBarfoed,

Mange tak for din dejlige anmeldelse.
Det glæder mig meget at læse at du har fået et dejligt ophold her på Kongebrogaarden.
Jeg håber at vi kan byde dig velkommen igen, en anden gang.

Anmeldt d. 1. februar 2020

Jeg stod i den situation at jeg på min runde fødselsdag blev brændt af da gæsterne lå med influenza. Helt fortvivlet og skuffet over situationen, sendte jeg en mail til Kongebrogaarden og forespurgte om de havde plads til min mand og jeg og fortalte om min situation. Jeg modtog en mail kort efter at de sagtens kunne hjælpe mig og om de måtte ringe mig op. Efter en samtale, sad vi i bilen 10 min senere og var på vej. Da vi ankom så kunne de sagtens huske os fra vi holdte nytårsaften hos dem og sikke en velkomst vi fik. Alt i alt så var det simpelthen den bedste aften jeg har haft længe. Jeg følte mig virkelig velkommen og det føltes helt som at være hjemme. Alt var bare perfekt - Værelset (med den fantastiske fødselsdags overraskelse), vinsmagningen, restauranten og omgivelserne. Jeg kan virkelig anbefale dette sted.
En stor tak til Vibeke og Halla - Jeg er virkelig rørt over jeres gæstfrihed og hvordan i fik min aften til at føltes perfekt. Jeg/vi kommer helt sikkert igen

Dato for ophold: januar 2020
Tak, ReginaR223
ComwellKongebrogaard, Receptionist hos Comwell Kongebrogaarden, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. februar 2020

Hej Regina,

Tusind tak for den dejligste anmeldelse.
Vi er så glade for at I har tænkt på os til at fejre den store dag, når de andre planer desværre ikke blev til noget. Det var virkelig hyggeligt at have jer her. Det glæder mig derfor meget at læse at I har fået et fremragende ophold.
Tak for besøget! Vi glæder os til at byde jer velkommen igen, en anden gang.
De bedste hilsner,

Anmeldt d. 27. januar 2020

Vi boede i en stor, flot udstyret suite med både badeværelse og ekstra toilet. Udsigt over Lillebælt, hvis man gik ud på balkonen.
Meget servicevenligt personale og ganske dejlig mad (bortset fra en enkelt kikser med hovedretten, som vi dog fik byttet).

Dato for ophold: januar 2020
Tak, liverpool772015
ComwellKongebrogaard, Receptionist hos Comwell Kongebrogaarden, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. januar 2020

Hej liverpool772015,

Tusind tak for din flotte anmeldelse.
Det glæder mig rigtig meget at læse at I har fået et fremragende ophold på en af vores dejlige suiter.
Tak for jeres besøg - Vi glæder os til at byde jer velkommen igen, en anden gang.

Anmeldt d. 16. november 2019

Hotellet lover spa og wellness men poolen er meget lille og ikke mindst beskidt og koldt. alt i alt en dårlig oplevelse. Designermøblerne var slidte og betrækket i stykker flere steder. Det udvendige træværk skriger på maling og vedligehold.
Derimod var det en fantastisk oplevelse at spise i restauranten. Maden var veltilberedt.
Servicen var i top et yderst opmærksomt personale.
Baren er ikke velass. og personalet i baren har ikke de faglige kompetencer der skal til for at betjene en bar på et 5 stjernet hotel.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Birgitte S
ComwellKongebrogaard, Receptionist hos Comwell Kongebrogaarden, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. november 2019

Hej Birgitte,

Mange tak for din anmeldelse.
Jeg er ked af at læse, at jeres ophold ikke har livet op til forventningerne.
Kongebrogaarden har været renoveret sidste vinter, hvor vi fik rigtig mange nye møbler. Derfor er jeg meget ked af at læse at du synes møblerne ser slidte ud.
Det glæder mig dog at læse at I har fået en dejlig aften i restauranten.
Jeg håber at vi kan byde Jer velkommen igen, en anden gang.
Receptionist

Anmeldt d. 2. november 2019

Meget støj på restaurant området, hvor der ligeledes var andre hotel gæster i området, hotellet og maden var under alt kritik kædet var rå og tjener og kokken var ligeglad, sammen sætning af menuen var ikke specielt kreativ, og servering tabte desserten over en af vores gæster.

Værelsestip: Fin et andet hotel
Dato for ophold: november 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, larsbundgaard2018
ComwellKongebrogaard, Receptionist hos Comwell Kongebrogaarden, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. november 2019

Hej Lars,
Mange tak for din anmeldelse.
Jeg er rigtig ked af at læse om din oplevelse her på Kongebrogaarden, og vil beklage mange gange for den uheldige episode hvor vores tjener tabte desserten over en af dine gæster.
Jeg vil tage dine feedback med videre til vores ledergrubbe.
Jeg håber at vi kan byde dig velkommen en anden gang.
Receptionist