Anmeldt d. 16. november 2019

Hotellet lover spa og wellness men poolen er meget lille og ikke mindst beskidt og koldt. alt i alt en dårlig oplevelse. Designermøblerne var slidte og betrækket i stykker flere steder. Det udvendige træværk skriger på maling og vedligehold.
Derimod var det en fantastisk oplevelse at spise i restauranten. Maden var veltilberedt.
Servicen var i top et yderst opmærksomt personale.
Baren er ikke velass. og personalet i baren har ikke de faglige kompetencer der skal til for at betjene en bar på et 5 stjernet hotel.

Tak, Birgitte S
ComwellKongebrogaard, Receptionist hos Comwell Kongebrogaarden, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. november 2019

Hej Birgitte,

Mange tak for din anmeldelse.
Jeg er ked af at læse, at jeres ophold ikke har livet op til forventningerne.
Kongebrogaarden har været renoveret sidste vinter, hvor vi fik rigtig mange nye møbler. Derfor er jeg meget ked af at læse at du synes møblerne ser slidte ud.
Det glæder mig dog at læse at I har fået en dejlig aften i restauranten.
Jeg håber at vi kan byde Jer velkommen igen, en anden gang.

Anmeldt d. 2. november 2019

Meget støj på restaurant området, hvor der ligeledes var andre hotel gæster i området, hotellet og maden var under alt kritik kædet var rå og tjener og kokken var ligeglad, sammen sætning af menuen var ikke specielt kreativ, og servering tabte desserten over en af vores gæster.

Værelsestip: Fin et andet hotel
Dato for ophold: november 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, larsbundgaard2018
ComwellKongebrogaard, Receptionist hos Comwell Kongebrogaarden, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. november 2019

Hej Lars,
Mange tak for din anmeldelse.
Jeg er rigtig ked af at læse om din oplevelse her på Kongebrogaarden, og vil beklage mange gange for den uheldige episode hvor vores tjener tabte desserten over en af dine gæster.
Jeg vil tage dine feedback med videre til vores ledergrubbe.
Jeg håber at vi kan byde dig velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 13. oktober 2019 fra mobile enheder

Hotellet ligger utroligt naturskønt ned til Lillebælt med udsigt til både den nye og den gamle Lillebæltsbro og omringet af skov med masser af vandre- og cykelstier. Man kan gå langs vandet direkte til centrum af Middelfart på cirka 20 minutter. Det er også muligt at låne cykler.

Hotellet fremstår meget rent og velholdt. Værelset er fint, bortset fra at der ikke er køleskab/ismaskine i nærheden.

Der er lille fitnesscenter med håndvægte og 4 cardio maskiner. Der er desuden pool.

Lækker og velsmagende morgensmadsbuffet.

Tak, tinras79
ComwellKongebrogaard, Receptionist hos Comwell Kongebrogaarden, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. november 2019

Hej tinras79,
Tusind tak for en flot anmeldelse.
Det er dejligt at læse at du har fået nydt den skønne natur vi er omgivet.
Jeg håber at vi kan byde dig velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 2. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi overnattende som en lille romantisk getaway. Flot hotel, lækker mad og venligt personale. Beliggenhed i smuk natur med rig mulighed for vandreture, afslapning eller aktivitet. Anbefalelsesværdigt..

Tak, Engsted
ComwellKongebrogaard, Receptionist hos Comwell Kongebrogaarden, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. oktober 2019

Hej Engsted,

Tusind tak for denne dejlige anmeldelse. Det glæder mig meget at læse at Jeres lille romantiske getaway har været en succes.
Tak for besøget, jeg håber at vi kan byde Jer velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 30. august 2019

Fik et forholdsmæssigt lille værelse med stor balkon/altan. Værelset lå ud til trafikeret vej med tung trafik (det betyder ret meget larm også om natten), og når hotellet ikke har aircon på værelserne betyder det meget varme nætter om sommeren. Badeværelset med brus var ret slidt, men fungerede okay. Det bedste ved overnatningen er morgenmaden der var rigtig skøn og det imødekommende personale. Ikke umiddelbart et sted jeg ville vende tilbage til.

Dato for ophold: august 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Malene M
ComwellKongebrogaard, Receptionschef hos Comwell Kongebrogaarden, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. september 2019

Kære Malene,

Tak for din anmeldelse af Comwell Kongebrogaarden

Vores hotel er beliggende i et skovområde direkte ned til Lillebælt og her er ingen større trafikeret veje i området og nu hvor den gamle Lillebæltsbro er under renovering, er der stortset ingen trafik i nærheden af hotellet.
Vi har aircon system på alle værelserne så man kan køle rummet ned i løbet af dagen og ligeledes i løbet af natten - der er en fin brugsanvisning på værelset til betjening af dette så man selv kan styre det.
Endvidere er vores værelser nyrenoveret, så jeg er ked af at læse at du finder vores badeværelser slidte.

Med venlig hilsen
Sandra Munk