Anmeldt d. 2. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi overnattende som en lille romantisk getaway. Flot hotel, lækker mad og venligt personale. Beliggenhed i smuk natur med rig mulighed for vandreture, afslapning eller aktivitet. Anbefalelsesværdigt..

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Engsted
ComwellKongebrogaard, Receptionist hos Comwell Kongebrogaarden, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. oktober 2019

Hej Engsted,

Tusind tak for denne dejlige anmeldelse. Det glæder mig meget at læse at Jeres lille romantiske getaway har været en succes.
Tak for besøget, jeg håber at vi kan byde Jer velkommen en anden gang.
Med venlig hilsen,
Halla Björg Hallgrímsdóttir

Anmeldt d. 30. august 2019

Fik et forholdsmæssigt lille værelse med stor balkon/altan. Værelset lå ud til trafikeret vej med tung trafik (det betyder ret meget larm også om natten), og når hotellet ikke har aircon på værelserne betyder det meget varme nætter om sommeren. Badeværelset med brus var ret slidt, men fungerede okay. Det bedste ved overnatningen er morgenmaden der var rigtig skøn og det imødekommende personale. Ikke umiddelbart et sted jeg ville vende tilbage til.

Dato for ophold: august 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Malene M
ComwellKongebrogaard, Receptionschef hos Comwell Kongebrogaarden, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. september 2019

Kære Malene,

Tak for din anmeldelse af Comwell Kongebrogaarden

Vores hotel er beliggende i et skovområde direkte ned til Lillebælt og her er ingen større trafikeret veje i området og nu hvor den gamle Lillebæltsbro er under renovering, er der stortset ingen trafik i nærheden af hotellet.
Vi har aircon system på alle værelserne så man kan køle rummet ned i løbet af dagen og ligeledes i løbet af natten - der er en fin brugsanvisning på værelset til betjening af dette så man selv kan styre det.
Endvidere er vores værelser nyrenoveret, så jeg er ked af at læse at du finder vores badeværelser slidte.

Anmeldt d. 18. august 2019 fra mobile enheder

Super område hotellet ligger i. Fabelagtig udsigt.
Personalet er smilende, varmt og hjælpsomme.

Værelserne er pæne og rene, dog så binder en del af dørene på fx badeværelset, og skal smækkes kraftigt for at kunne lukke. Så svært at være stille, hvis man fx skal på toilettet om natten.

Maden i restauranten er god, men absolut til den dyre side i forhold til størrelsen på portionen. Især forretterne, feks : 115 kr for en forret med 5 asparges pyntet med radiser. Det er simpelthen for dyrt.

Tak, the_captain_dk

Tusind tak for din anmeldelse af dit ophold på Comwell Kongebrogaarden.

Det er dejligt, at læse at i har haft et godt ophold – det betyder meget for os at vores gæster har det godt her.

Jeg tager din feedback vedrørende restauraten med videre til vores F&B chef. Jeg ved han sætter stor pris på de tilbagemeldinger som vi får, da det er den måde vi kan forbedre os på.

Vi glæder os til at byde jer velkommen tilbage.

Anmeldt d. 12. august 2019 fra mobile enheder

Skøn beliggenhed i den grønne skov direkte ned til det smukke Lillebælt med den mest pragtfulde udsigt.
Dejlig imødekommende modtagelse - hurtig tildeling af værelse samt information om hotellet.
Dejligt spa område samt fitness afdeling som kan benyttes fra 06,00-23,00.
Super lækker og vellavet morgenbuffet med alt hvad man kan ønske sig i de mest skønne omgivelser og med en udsigt som gør det til en perfekt start på dagen.
Et virkelig pragtfuldt hotel - smukt indrettet - super service -
Vi vender helt sikker tilbage igen -igen.
Tak for jer.

Tak, Helle131

Kære Helle,

Tusind tak for din meget fine anmeldelse af Kongebrogaarden.

Jeg er rigtig glad for at læse, at i har haft en skøn weekend samt at i har fået nydt de skønne omgivelser.

Jeg og resten af teamet, glæder os til at byde jer hjertelig velkommen tilbage.

Anmeldt d. 8. august 2019

Jo dyrere det lyder, jo mere stedet skal illudere high-end, jo plattere bliver det. Baren er en joke - shaker er ikke noget man bruger til drinks, der hældes blot ikke-luksus-alkohol sammen med en sodavand. For at få ordentlig alkohol (gin eller lign) skal der betales 70 kr ekstra og det er bare pauvert og dårlig stil. Med andre ord, Comwell Kongebrogårdens bar illuderer at være high-end, men det er bare et lidt billigt all inclusive-agtigt sted. Et enkelt glas rom (den de kalder luksusrom) koster næsten 300 kr (1 glas). Don't go there, resten af hotellet er fint og anonymt og stedet man holder en oplevelsesfri 80 års fødselsdag i gildesalen med mer-betaling for den ordentlige vare.

Dato for ophold: juni 2019
Tak, 69Green

Kære Jesper,

Jeg er ked af at læse, at du føler at vores bar ikke lever op til forventningerne. Jeg har bedt vores F&B chef om at kigge nærmere på dette og rette op på det omgående for det skal selvfølgelig være iorden og din oplevelse er under alt kritik.

Med hensyn til vores club, skal jeg bringe dette videre til vores hovedkontor da det er dem der tager de overordnet beslutninger omkring hvad vi må og ikke må i forhold til club medlemmer.

Endnu en gang, tusind tak for din feedback - den er oprigtigt værdsat.

Jeg håber dog, at i en dag vil give os en ekstra chance til at bevise, at vi sagens kan håndtere vores bar til perfektion.