Anmeldt d. 28. april 2019 fra mobile enheder

En fantastisk weekend med fuld service, TAK
Vi havde en koncentreret mødeweekend!!Men med en utrolig flot service og hjælpsomhed fra personalet - har det været en at opfatte som en hel miniferie!!
TAK
Vi kommet med glæde igen

Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, LenaPHadsten
ComwellKongebrogaard, Receptionist hos Comwell Kongebrogaarden, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. juni 2019

Hej Lena,
Mange tusind tak for de fine ord, dem sætter vi stor pris på.
Dejligt at se at I har fået en god "miniferie" her på Kongebrogaarden.
Jeg giver alle roserne videre til vores personale på hotellet.
Tak for besøget.
Vi ser frem til at byde Jer velkommen igen.

Anmeldt d. 8. april 2019

Smukt hotel Fantastisk beliggenhed. lattermilde søde ansatte på hele hotellet. Dog har nogle af værelserne larm om natten fra køkken maskiner , der lyder som om de står udenfor. Dette desværre ved værelserne med fuld udsigt til den lille lystbådehavn

Værelsestip: værelserne direkte til havned har desværre meget støj om natten fra kompresser eller lign
Tak, Henrik W

Hej Henrik,
Tusind tak for de dejlige ord.
Jeg er glad for at læse at du har haft et fremragende ophold.
Vi håber meget at vi kan byde dig velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 8. april 2019

Vi besøgte dette smukke sted, flot udsigt ! Vi bestemte os for at spise i deres Ala Carte restaurant og bestilte 3 retter hver - 600 kr. hvilke er i den dyre ende. Forretten, ravioli med morkler var rigtig fin, dog meget lille med 2 raviolier og en morkel. Hovedretten er nok det ringeste jeg har fået længe, en helleflynder, som var lidt kedelig, men tilbehøret var under al kritik, en fermenteret fennikel som var så ekstrem salt at den var uspiselig, 2 striber af noget ubestemmeligt grønt på tallerkenen, smagte ikke af noget, 2 super tørre ting uden smag, ALT var super salt, så vi var oppe og drikke vand om natten. Desserten var en rabarber tærte, som var meget blød også her var der 2 stængler rababer som var saltede, virkede ikke som bagt samme dag og en is som smagte dejligt. Men alt i alt en salt og kedelig oplevelse. Det skal gøres bedre hvis I skal holde den pris og størrelsen på retterne er ultra små - I har ikke en michelin og får det nok ikke foreløbig - så giv kunderne en super oplevelse i stedet og skru lidt ned for prisen.
Betjeningen i restauranten, kan også være bedre, samt en bartjener der ved hvilke Gin de har puttet i glasset.
I skal dog have ros for morgenbordet, meget lækkert med mange hjemmelavede ting.

• Rejsetype: Rejste med venner
1  Tak, HelleLN
Anmeldt d. 22. marts 2019 fra mobile enheder

Fremragende mødefaciliteter. Meget lækre omgivelser i nordisk atmosfære krydret med danske designmøbler og lamper. Mad og mødeforplejning i høj kvalitet. Fantastisk placering med udsigt til den nye og gamle lillebæltsbro. Fine værelser. Meget høflig betjening.

Dato for ophold: marts 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, sorenhost
ComwellDK, Receptionist hos Comwell Kongebrogaarden, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. marts 2019

Hej s_rengr_ndalh,

Tusind tak for den fantastiske anmeldelse. Det glæder mig meget at læse, at I har haft et godt ophold. Det betyder meget for os, at alle vores gæster har det godt her på Kongebrogaarden. Vi håber meget at vi kan byde Jer velkommen en anden gang.
Mange gang tak for besøget.

De bedste hilsner,

Anmeldt d. 6. marts 2019

"I gamle dage" var Kongebrogaarden i Middelfart det eneste 5 stjernede hotel i Danmark der lå udenfor København. Det var dengang da Elsebeth og Jens-Christian styrede hotellet med elegant og værtskabskyndig hånd. Jarl fra Bo-Tikken i Hellerup havde indrette hotellet med dansk design, Arne Jakobsen, Poul Kjærholm og deres kolleger og væggene var fyldt med cobra-kunst.
Jeg husker en Sankt Hans Aften hvor gæsterne efter middagen i restauranten, gik ombord på det gode skib Mira og vi sejlede på Lillebælt, så bål fra søsiden mens jeg sang de gode danske midsommersange. Samme aften ankom Elton John til hotellet. Et par af suiterne var gjort klar, Jan kom med blomster og sammen med Elsebeth tjekkede vi at alt var ok. Året før havde Paul McCartney lejede hele den øverste etage - det var i forbindelse med koncerten i Horsens. Ak ja... - det var tider
Siden er Kongebrogaarden blevet overtaget af Comwell. Nu er det et udemærket 4 stjernet hotel som netop har fået en make over.
Selvfølgelig - ånden er en anden, men dog er denne make over gjort med nænsom hånd i respekt for det oprindelige. Der er stadig god kunst på væggene og personalet er utrolig søde og imødekommende. Morgenmaden er lækker - det meste er hjemmelavet, og selvom det hele dufter lidt af mini-konference og der er engangstandkrus på badeværelset, så er der stadig hyggeligt foran pejsen og på balkonen ud mod Lillebælt.

Værelsestip: Udsigt mod bæltet
Dato for ophold: marts 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Jens-Christian W
ComwellDK, Receptionist hos Comwell Kongebrogaarden, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. marts 2019

Hej Jens-Christian,

Tusind tak for en fantastisk anmeldelse og en rigtig god fortælling, som jeg har haft en stor glæde af at læse. Kongebrogaarden har helt bestemt en meget særlig historie.
Vi er rigtig glad for vores nye renovering, og jeg er derfor glad for at du også synes godt om den.
Jeg tager din feedback angående engangstandkruserne med videre til ledelsen. Vi sætter stor pris på alle tilbagemeldinger.
Vi vil sende din skjorte af stad til dig hurtigst muligt.

Jeg håber meget på at vi får lov til at byde dig velkommen på Kongebrogaarden snart igen.

Receptionist