“Alle pengene værd”
Anmeldelse af Restaurant Kaos

Restaurant Kaos
Anmeldt 7. juli 2020

Kan anbefales. Alle pengene værd. Både menu og de øvrige retter. Støt dette nye sted, startet af modige unge mennesker

1  Tak, 280hellee
604nanal, Markedsføring hos Restaurant Kaos, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Kære Helle E

Tak fordi du giver dig tid til at anmelde dit besøg hos os på restaurant KAOS, vi KA ‘ OS

Anmeldt 1. juli 2020 fra mobile enheder

Fantastisk sted. Rolig atmosfære, og hver ret blev præsenteret. Desuden tog de højde for allergier. Maden så fantastisk ud, og smagte lige sådan. Dejlig oplevelse. Helt klart anbefalelsesværdig. Dejlig oplevelse.

2  Tak, susangregersen

Kære Susan

Anmeldt 19. juni 2020

Dejlig service, god mad og en hyggelig stemning! Ikke mindre end en fantastisk oplevelse i en lille by på toppen af Langeland!

1  Tak, oliverv915

Kære Oliver

Anmeldt 19. juni 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt og god lokal mad. Fin mad for pengene. Du kan godt tage her hen og nyde maden og den stille og rolige placering tær på havnen.

1  Tak, A3486YTbriane

Kære Brian

Anmeldt 6. juni 2020 fra mobile enheder

Et lille hjørne af Danmark, med et stort hjerte for æstetik og lækre detaljer.
Super oplevelse for ganen. Bestemt et besøg værd.
Skulle der være plads til forbedringer, vinen kunne godt trækkes op på næste niveau, ellers er det en perle i det sydfynske til prisen.. Ses inden længe. ❤️

1  Tak, 413ulrikn

Kære Ulrik

Rejsende, der kiggede på Restaurant Kaos, kiggede også på

Spodsbjerg, Langeland
Tranekær, Langeland

Har du været i Restaurant Kaos? Fortæl om dine oplevelser!