“Værste omgang take-sway nogensinde”
Anmeldelse af Jan's Cafe & Spisehus

Jan's Cafe & Spisehus
Anmeldt 7. august 2021

Kan man give minus?
Bare hold dig fra det! Jeg var optimistisk, men der er intet håb. Jeg spiste lunkent, blødt mad.

Tak, 449jeanettj

Anmeldt 28. juni 2021

Perfekt stemning og service. Lækker dansk mad perfekt placering og sød betjening. God riesling

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 40signeb
Anmeldt 3. august 2020

Kom sent men fik alligevel et dejligt måltid mad .Wienersnitzel var mør og stor. Fiskene var friske og stegt i smør. Så alt i alt kan vi kun anbefale det, hvis man ønsker et ærligt måltid mad.

Tak, thomastX3758DZ
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

På Lohals havn ligger dette frokoststed, med hyggelig og sød betjening.
Kunne godt mærke presset på personalet, da der kom flere gæster, i løbet af vores korte besøg.
Fik deller og fiskedeller - smagte godt. Øl og mad kom hurtigt - og selvom der godt kunne have været mere mad på tallerkenen, er dette sted helt fint, til den hurtige bid på havnen.

1  Tak, 14carstenh
Anmeldt 19. juli 2020 fra mobile enheder

Det er vist det mindste stykke kage jeg har fået til 35 kr :-/ til gengæld var det tørt...men fin udsigt

Tak, JohnG2598

Rejsende, der kiggede på Jan's Cafe & Spisehus, kiggede også på

Tranekær, Langeland

Har du været i Jan's Cafe & Spisehus? Fortæl om dine oplevelser!