Dejlig havn, badestrand og skøn by tæt på

Anmeldt d. 5. august 2019

Anmeldt d. 6. juni 2019
BirgitteL_12
Gilleleje, Danmark

Anmeldt d. 5. august 2019 fra mobile enheder

Bogense Havn er en moderne havn, med rigtig gode sanitære forhold, nyt rent og lækkert. Det nye betalingssystem med kode og uden tally kørt, er noget alle havne bør have.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, lenevirum
Anmeldt d. 29. juli 2019 fra mobile enheder

Jeg kommer snart tilbage.
Dejlig stor havn med masser liv på en sommerdag.
Perfekt sted og bade.
Bogense Marina Strand
Bogense Marina strand er en kunstigt anlagt sandstrand på 18.000 m2. Her er beach volley-bane, en legeplads og en fitnessplads lige i nærheden. Stranden er godt beskyttet for bølgerne og lavvandet, men der er også stærk strøm, så der er gode muligheder for surfing og andre sjove aktiviteter i vandet. Stranden, der blev indviet i 2004, ligger tæt ved marinaen med de mange lystbåde.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, 702annak
Anmeldt d. 17. juli 2019

Bogense Havn har lidt af hvert:
- masser af små og store både at se på, om sommeren kan du booke sejlture.
- legeplads, træningsredskaber, kæmpe sandkasse.
- nem adgang til at bade i havet, enten via trapper og rampe yderst på molen eller via sandstranden til venstre for marinaen.
- flere restauranter, cafeer, ishuse samt mulighed for at købe fisk med hjem.
- handicapvenlig og klapvognsvenlig adgang via jævne fortove, stier og veje uden trapper/stigninger.
- offentlige toiletter, inkl. handicaptoilet
- gode parkeringsforhold.
- mulighed for at se solen gå ned i havet fra stranden, molen mv.
- mange overnatningsmuligheder i form af bl.a. campingpladser, feriehuse og hoteller i gåafstand (5-10 min.) fra marinaen.

Det er bestemt ikke sidste gang, vi har besøgt Bogense.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, piaech
Anmeldt d. 23. juni 2019 fra mobile enheder

Vi var 8 personer, der skulle spise frokost her. Det tog rigtig lang tid ! Min mand og jeg ventede ca. 1/2 t på en ristet pølse og 2 frikadeller m/ kartoffelsalat ! Da det endelig kom var resten af selskabet for længst færdige med at spise !! Der smagte ok, men så heller ikke bedre end det

Dato for oplevelse: juni 2019
Tak, BenteH701
Anmeldt d. 6. juni 2019

Det er et dejligt område med bred promenade ned langs den lange havn. Der er små cafeer, en ved starten og en midt på promenaden, hvor man kan studere livet på havnen.

Dato for oplevelse: maj 2019
Tak, BirgitteL_12