“Fyns ældste kro”

Erik Menveds Kro Restaurant
nr. 10 af 17 Restauranter i Bogense

Hyggelig gammel kro med super mad. Den dejlige gårdhave er bestemt et besøg værd, uanset om man er sulten eller bare tørstig

Tak, SandraH4123

Min familie og jeg sad og nød en dejlig frokost på Erik Menveds Kro. Jeg ville i den anledning give vores anbefaling her på tripadvisor. Jeg kan læse på tidligere kommentarer, vedrørende 10 cykelryttere der angriber værten. Nu var min familie Og jeg tilfældigvis gæster på samme tidspunkt og overhørte det hele.
Den historie som de beretter er ikke det samme som vi oplevede den. Hvis jeg skal tage værten i forsvar var han både imødekommende og rimelig, det omhandlede noget skiltning som de ikke overholdte og værten påtalte det på en rolig men bestemt måde.
Derfor syntes min familie og jeg også at cykelister overeagerede, men det var jo deres valg.
Vi havde på trods af tumulten et hyggeligt besøg og kommer helt sikkert igen.

-Kenneth

Tak, 988kenneth_

Stay way - manden bag baren er rablende vanvittig. Udover at han var uforskammet, talte grimt, var nedladende og gæstefjendsk, så var han også voldelig over for mig som gæst.

Det startede med, at han tog hårdt fat i min arm, da jeg kommenterede hans dårlige opførsel. Da jeg sagde, at han ikke skulle tage fat i mig, råbte han, at jeg skulle skride ud. Da jeg var på vej ud skubbede han mig ind i noget affald og smed papkasser efter mig.

Den ene stjerne er ikke retvisende - men man kan ikke give mere.

Tak, 621allank

Vi var 10 stk cykelryttere som skulle have frokost.
Restauranten var næsten tom. Det samme var gårdhaven, da regnede silede ned. Vi spurgte derfor værten om det var ok, at vi satte racercyklerne i gårdhaven. Det var lidt mere trygt, da cyklerne ellers skulle stå ulåst og uden opsyn.

Det var værten ikke meget for, men vi fik lov. Men her startede løjerne.

Hvor værten først bare var uhøflig, så blev han nu truende og tydelig irritabel over at se cyklerne i gårdhaven. For nu var der ikke plads til eventuelle gæster, som ville sidde udenfor i regnvejr ?

Han bad os nærmest om at forsvinde igen. Og da en af os i spøg sagde, at vi ses på trip advisor, så kastede værten tomme papkasser efter os.

Da vi begyndte at gå fik vi også en truende hilsen om at han nok skulle finde os alle sammen. Alle ti. En for en.

Desværre skal man give en stjerne. Vi giver nemlig o stjerner.

Så skal du spise frokost i Bogense, så kan du få drama og trusler på Erik Menveds Kro.

Vil du til gengæld have mad. Så er café Solo et godt valg. Her var vi ikke til ulejlighed. Tværtimod.

Det sjove var, at 4 andre gæster også forlod Erik Menveds Kro, da de så hvordan værten opførte sig. Det fortalte de, da vi mødte dem på café Solo.

1  Tak, 209ren_b
Anmeldt 7. juni 2020 fra mobile enheder

Lille selskab hvor spiste aftenmenu. Min laks var veltilberedt med knasende gulerødder/asparges, dertil safransauce. Vil helt sikkert vælge samme menu igen.
Ellers steak der var tilberedt fint, ligeledes med dejligt grønt.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Gitte66

Rejsende, der kiggede på Erik Menveds Kro Restaurant, kiggede også på

Bogense, North Funen Municipality

Har du været i Erik Menveds Kro Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!