“Charmerende gammel kro”

Erik Menveds Kro Restaurant
nr. 10 af 19 Restauranter i Bogense
Anmeldt 16. august 2019

Erik Menveds kro er Fyns ældste kro og det ældste hus i Bogense. Kong Erik Menved gav i 1288 Bogense købstadsrettigheder og deraf navnet. Kroen fungerer stadigvæk. Den er i fint bindingsværk. Bygningens alder ses især indvendig, men der serveres udmærket mad, så læg vejen forbi denne kro, når sulten kalder.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Lars M

Anmeldt 16. juli 2019

Det ligner en kro udefra og et værtshus indenfor, vi sad i en rolig gårdhave med andre spisende gæster og tjenerne havde gjort bord og børnestole klar til os baseret på vores reservation en time forinden.

Tjenerne var flinke og opmærksomme, maden var god, vi fik hhv. laks og wienerschnitzel med fint tilbehør og rigeligt sovs. Børnemenuen var også fin og priserne rimelige. Vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, piaech
Anmeldt 13. maj 2019

En dejlig gammel kro, der er bevaret i den gamle stil, så husk at bukke hovedet når man skal gennem dørerne. Maden er rigtig god og personalet meget flinke

Dato for besøg: maj 2019
Tak, 836karlw
Anmeldt 4. maj 2019 fra mobile enheder

Af en rigtig fin kvalitet. Stor og med masser af stegt flæsk. Kroen er charmerende set ude fra men lidt brugt og slidt indvendig. Dog en hyggelig atmosfære og venlig og imødekommende betjening.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, 49MichaelL
Anmeldt 30. september 2018 fra mobile enheder

Det er ikke nødvendigt at bestille bord. Desværre er bar og billard stue ikke særligt adskilt fra krostuen så der var ikke så hyggeligt. Stedet var noget slidt maden var ellers god.

Dato for besøg: september 2018
Tak, 903vibekeh

Rejsende, der kiggede på Erik Menveds Kro Restaurant, kiggede også på

Bogense, North Funen Municipality

Har du været i Erik Menveds Kro Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!