“Cafe på Bogense havn”
Anmeldelse af Juels Café

Juels Café
Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

Venlig betjening. Hyggelig cafe på havnen i Bogense.
Rigtig god kaffe og æbletærte. Rimelig prisniveau.
Dejlig terrasse ned udeservering.

Tak, 184carstenk

Anmeldt 12. september 2020

Oplevelsen har været yderst trist. Sur betjening og vi har haft den oplevelse at komme til ulejligheden.
Man serverer stjerneskud på en foccacia bolle -aldrig hørt og set før-.
Vi spurte hvor deres laks kommer fra ”opdrættet norsk laks” eller om det er ”vild laks” hvorefter hun svarede ? -den køber vi på den anden side i fiskehuset-.
Min kones ribbensteg har set ud og smagt som stegt flæsk, rødkål sikkert fra dagen før, helt grå og ingen smag.
Lang tid siden at vi har haft en lignende -total dårlig- oplevelse.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Gerd R
Anmeldt 17. august 2020

Lækre frokostretter. Flot anrettet og velsmagende. Rigtig sød, hurtig og nærværende betjening. Smuk beliggenhed.

Tak, Ksn2300
Anmeldt 17. august 2020 fra mobile enheder

Vi fik et par fine frokost retter. De var flot anrettet og smagte godt. Fin beliggenhed ved den gamle lystbådehavn.

Tak, Micthe
Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

Rigtig godt spisested, med hyggelig atmosfære, vi kommer forbi hvert år for at spise et stjerneskud.

Tak, 385torbenj

Rejsende, der kiggede på Juels Café, kiggede også på

Bogense, North Funen Municipality

Har du været i Juels Café? Fortæl om dine oplevelser!