Kmstr
Rødovre, Danmark

God oplevelse trods alt

Anmeldelse af Bogense Hotel
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 30. apr. 2024fra mobile enheder
Gammelt hotel. Pragtfuld beliggenhed. Slidte værelser, men fin mad og super betjening. Fire stjerner med pil nedad for den gode oplevelse totalt set. Værelserne trænger gevaldigt til en overhaling og så vil oplevelsen stå helt skarp.
Vi kigger nok forbi igen.
Dato for ophold: april 2024
Problemer med denne anmeldelse?
  • eDreams
0.5 km fra Bogense Hotel
  • Vio.com
0.7 km fra Bogense Hotel
Ved stranden
Smuk solopgang lige uden for vinduet
0.8 km fra Bogense Hotel
    0.2 km fra Bogense Hotel
    Outside the main entrance
      2.7 km fra Bogense Hotel
      Et hyggeligt lille sted, hvor fred og ro er essensen.
      6.1 km fra Bogense Hotel
      Go to your Happy Price
      • Vio.com
      7.6 km fra Bogense Hotel
      Vis flere hoteller i Bogense
      Anmeldt d. 14. april 2024

Vi var 2 par, som havde deal til dette dejlige sted..
      Vi ankom til hotellet kl: 14.50. Værelserne nr 44 og 45 var klar..
      Fik anvist hvor kaffe og kage skulle indtage, dette var samme sted med morgenbuffet, næste dag.
      Fik også vist hvor aftensmenuen skulle nydes..
      Og så selvfølgelig veje til vores værelser..
      Smilende og venlig dame..
      Pæne og rene værelser, ikke så store, med enkeltsenge..
      Vi havde jo bare brug for at klæde om efter kaffen, og så til middagen,,, derefter sove..
      Kaffe og kage, virkelig lækker.
      Aftenens 4 retters menu var rigtig velsmagende og lækre.. dertil vin..
      Hvidvinen kunne godt have været kølig..
      Efter en god nats søvn, til lækker morgenbuffet, med lækkert brød, god smag på pålæggen,, blødkogte æg.. ost m.m.
      Et dejligt ophold..
      Aller ansatte var smilende og venlige... Rengøringspersonalet også, ikke at glemme..
      Ida Og Bjarke Lohmann

Dato for ophold: april 2024
      • Rejsetype: Rejste med venner
      Tak, Bjarke L
      Anmeldt d. 4. april 2024

Et midt-uge ophold på Bogense Hotel er nok OK, men vi kommer nok ikke igen. Værelset var noget af en oplevelse af de mindre positive. Sengene var nok gode nok, men indretningen af værelset var ikke nogen aha oplevelse.
      Og adgangen til værelset foregik gennem baggården :-(
      Maden var lækker men betjeningen middelmådig. Bogense er en dejlig by, så hotellet skulle måske oppe sig lidt.

Dato for ophold: oktober 2023
      Tak, erningnet
      Anmeldt d. 24. marts 2024 fra mobile enheder

Frygteligt oplevelse, det er første gang i mit liv jeg har forladt et sted uden at sove der( og har være slemme steder i peru, men der regner man også med en anden standard), vi så vores værelse, samt et til hvor badet var på gangen...
      Det gør ikke noget det er gammelt, men det skal ikke lugte gammelt og muggent, vi forventer det skal være rent og hyggeligt.
      Dårlig stemning fra man kommer ind af hoveddøren, personalet prøver at være venlige, men de fortjener et bedre sted, man kan mærke de ikke er glade og det stråler negativitet.
      Vi havde bestilt over telefonen flere dage før et dobbelt værelse med samlede senge og eget bad, da vi kom var det 2 separate senge uden mulighed at samle. Det får an, men ikke til den pris.
      Vi fik tilbudt et andet værelse, men badet på gangen og ekstremt beskidt samt det ene wc unden lys.
      Meget beskidt, og mangler renovering.
      Det var et svær valg, at skulle sige nej tak, men det bedste vi har gjort, vi vil kun blive negative der samt vil være bange for maden.

De har en naturperle menu, med vin til, vi spørger om vi kunne få saft eller vand i stedet, men ingen flexibilitit her, så måtte vi betale mere.
      Det vil koster over 1.500 kr. NEJ tak, mine hårde tjene penge skal gå til en god oplevelse, og det fik vi heldigvis da vi skiftede hotel.
      Vi havde reserveret til 2 dage med mad, heldigvis havde vi ikke betalt endnu

Dato for ophold: marts 2024
      Tak, belindadh84
      Anmeldt d. 26. november 2023 fra mobile enheder

Vi fik et spotdeal ophold i gave.
      Vi kunne ikke få lov at booke værelser lør-søn. Valgte en fre-lør som Kroen så tog ekstra for, helt præcist 100 kr. Vi fik det tarveligste værelse med senge i forlængelse af hinanden og spurgte indtil om vi kunne få et alm. dobbeltværelse ved ankomst, det kunne vi for et gebyr på 100 kr.

Maden var jævnt skuffende. Tynd suppe til hovedret med mad op ad tallerkenkanten.
      Det hele var forfabrikeret og pynten på hovedretten var frosne, nu splattede bær.

Kroens indretning bærer præg af 90’erne og virker nedslidt.
      Ved udtjekning fik jeg skæld ud af en kvindelig “moden” dame som spurgte, hvorfor jeg dog ikke havde afleveret min rabat kupon og virkede mistroisk i fht. om det jeg sagde nu også passede.
      Forklarede, at det var efter aftale med hendes mandlige kollega. Det virkede ikke til, at den ene ved, hvad den anden laver.

Håber ikke, at vi får et gavekort dertil igen.

Dato for ophold: november 2023
      Tak, Marthine88
      Anmeldt d. 24. november 2023 fra mobile enheder

Vi havde en deal til hotellet. Kaffe og hjemmebagt kringle om eftermiddagen efter ankomsten. Derefter en gå tur rundt i den smukke gamle by. Middag kl. 18.30, hvor vi fik en velkomstdrink efterfulgt af en meget lækker veltillavet 4 retters menu med tilhørende vine. Overnatning i ældre, men rent værelse med toilet. Stor morgenbuffet. Opholdet kan varmt anbefales.

Dato for ophold: november 2023
      1  Tak, werner42