Anmeldt d. 13. september 2020

God velkomst og værelset stort og rent samt rolig. Kaffe/kage, velkomstdrink, god menu med vine, dog var hvidvinen meget anonym.
Betjeningen var yderst gennemgående meget venlig og kvik.
Vi vender tilbage

Værelsestip: Tag et af de nyeste rum
Dato for ophold: september 2020
Tak, Kurt B
Anmeldt d. 19. august 2020

Hyggeligt hotel centralt i Bogense. Vi havde set frem til en gourme middag med god vin til. Vi fik et 4 retters middag på det jævne. Hvidvinen var ikke godt, portvinen ringe og rødvinen godkendt. Generelt set et ok ophold. Corona afstanden er svær at overholde.

Tak, FinnFrandsen
Anmeldt d. 17. august 2020 fra mobile enheder

Havde købt en spotdeal 1095 med 4 retters menu
Maden var der ikke noget at klage over men der var lang tid mellem serveringerne
Hyggeligt sted men hotellet kunne godt trænge en en male over
Der er aldrig værelser til den pris man har givet hos spotdeal, men tilkøbe opgradering, sådan er det desværre mange steder
Opholdet var pengene vær
De havde lidt besvær med at tælle rummet var til 49 personer. Men der var dækket op til 54 i disse tider bør det ikke være Ok

Tak, j_rgensI8315DD
Anmeldt d. 17. august 2020 fra mobile enheder

Vi boede på et udmærket værelse med god plads; men med tætte stores for vinduerne. De kunne ikke trækkes til side. Noget dystert i en varm sommer.
Maden var ok; men ikke særlig spændende. Rødvinen var god.
Vi syntes, at det var ok til prisen, som var 1095 for et overnatning med mad og vin. Vi havde bestilt en ekstra overnatning til 695 kr med 2 retters menu og morgenmad, også fint; men da vi skulle betale, fandt vi ud af, at det ikke var særligt billigt.
Tillæg for større værelse. Nødvendigt da min mand har rollator. Tillæg for ophold i august. Dette gjaldt også den ekstra nat, så i alt betalte vi ca. 2400 kr for to overnatninger på et meget gammelt, slidt hotel, så pas på med deals. De er dyrere, end de ser ud til ved første øjekast.
Ps. Dygtigt og venligt personale❤️

1  Tak, oveogritaa
Anmeldt d. 29. juli 2020

Deiige dage I hyggelige Bogense.
Købt deal og fik dejlig 3-retters middag med vin.
God morgenmad og eftermiddagskaffe/kage.
Værelserne ikke noget at skrive hjem om, men havde heldigvis et par stole på gangen udenfor.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Peter r