Anmeldt d. 5. januar 2020

på vej gennem landet til København fra Skagen valgte vi at tage en overnatningpå vejen og valget faldt på Hotel Bogense som er lidt af en afstikker, men heltbestemtet besøg værd.
der varmellem jul og nytår så vi forventede nhotellet ville være strort settomt .men der var faktskgodtbesågt til middagen

restaurationen er helt i top med de velkendte retter til fornuftige priser og god service

Værelsestip: great for weekend trip
Tak, soren s
Anmeldt d. 29. december 2019 fra mobile enheder

Fint hyggeligt hotel midt i centrum. Ligger rigtig fint til nogle gåture til havn, strand og by. Maden var smagfuldt og godt tilberedt og personalet søde og høflige.
Værelset var rent og pænt. Dejligt med en radio på værelset.

Det eneste minus var nok at ved en vinmenu forventer man at få lidt at vide om vinen og hvorfor den er valgt.

Men alt i alt en god oplevelse, der kan anbefales.

Tak, liselottb392
Anmeldt d. 8. december 2019

Du har betalt for et ophold med en god middag og morgenkaffe, behagelig betjening
god service. God mad med dertil hørende vin, så her manglede der ikke noget. Frisk til at komme med en ny fisk da den første ikke var i orden, det må man da kalde god service.
Nu kommer malurten 2 kopper kaffe vi bestilte oven på en ellers god aften blev ødelagt Pris 2 kaffe 46 Kr. + Fredagstillæg Kr. 100,00 = 146Kr.

Tak, John H
Anmeldt d. 21. november 2019 fra mobile enheder

Rigtig god deal i hyggelige omgivelser. Der var 2 menuer at vælge imellem. Fint nok, men alle 4 ved bordet skulle vælge den samme. Ikke smart når der var en veganer blandt os. Den menu vi valgte smagte dejlig og flot anrettet og serveret. Vinene var også fine.
Vi valgte en ekstra overnatning. Det kunne vi godt undvære. Der sker ikke meget i Bogense om vinteren. Det eneste spisested, der ikke lukkede kl. 20 var Bogense kro og i modsætning af dealen var det ikke noget at råbe hurra for. Tjenerne var de samme som dem, der betjente den store sal med deal-gæsterne, så de var svære at komme i kontakt med. Men dealen var god og til en fornuftig pris.

Dato for ophold: november 2019
Tak, Fritz49dk
Anmeldt d. 7. november 2019

Vi havde bestilt overnatning og spisning. Værelset en skuffelse med de 2 senge placeret på række. Det var lille men rent. Kaffe og kringle som start og til aften en fire retters menu serveret af søde piger og en mandlig stum robot. Maden var OK. Restauranten og krostuen gammeldags og hyggelig. Men, undskyld Bogense er et kedeligt sted, specielt i regnvejr.

Dato for ophold: november 2019
Tak, J_rgen_A220