Priceline
Agoda.com
Anmeldt d. 2. juli 2016 fra mobile enheder

Det er et gammelt hotel der møder een når man kommer ind af døren, lugten af gammel stegeos (stegt flæsk).
Der pænt og "rent"men møblerne er GAMLE .
Serviceniveauet er belastet af for lidt personale.
Restauranten er desværre belastet af sekunda råvarer og middelmådigt
Kokkearbejde, det er bare ikke godt nok.

Dato for ophold: juli 2016
Tak, Henriklundh
Anmeldt d. 15. juni 2016

Receptionen virkede frustreret og lod ikke til at have for meget styr på sagerne.
Værelset var ikke noget at prale af, det var meget lille. Jeg kom til at tænke på da vi sejlede på de russiske floder.
Men maden var veltillavet og god. Vi fik laks- dejlig meget laks med spinat, derefter kalv stegt som vildt med alt tilbehør. Til desert var der softis med "blødende hjerte"- 1 hel flaske rødvin og ½ flaske hvidvin + portvin til dessert - godt vi ikke skulle køre derfra.
En ting, der efter min mening fejlede: Vi skulle have kaffe og kransekage. Det blev sat frem, men ingen gjorde opmærksom på, at vi selv skulle hente det - først da flere af gæsterne kom med balancerende med kaffe og kage opdagede vi (og andre), at det var sat på et bord.
Om morgenen startede der håndværkere i vort naboværelse med først at hamre så at bore - da var klokken 7,30.

Dato for ophold: juni 2016
1  Tak, ole h
Anmeldt d. 17. maj 2016

Hotellet er midt i byen - lidt gammeldags, men fin service. Værelset var lidt lille med en svingende Wi-Fi forbindelse. Gammledags TV. Der var selskaber, der kendte hinanden, de var lidt tidligt ude af posen, og lidt snaksaglige lige udenfor vort vindue :-) Vi nåede så at se lidt mere af Bogense by.
Menuen var som beskrevet på en tidligere anmeldelse. Det var en fast deal, med mad og vinmenu, så stemningen steg. Alt i alt havde vi en rigtig hyggelig aften.
Vejret var godt, og Bogense og omegn er jo ganske flot bl.a. med naturreservatet Gyldsensten Engsø og Æbelø indenfor rækkevidde. Oplevelserne ligger lige udenfor døren.

Værelsestip: Værelse med eftermiddagssol og i stueetagen.
Dato for ophold: maj 2016
Tak, ukw45
Anmeldt d. 26. april 2016 fra mobile enheder

Har været her før og været tilfreds. Denne gang blev vi lidt skuffet. Stort set samme tre retters menu som i september 2015. Kun forretten var skiftet. Røget laks på salatbund med flødestuvet spinat og asparges. Dejlig forret. Hovedretten var, som sidst, kalvesteg stegt som vildt med waldorfsalat m.v. En lille skål waldorfsalat til 4, der stor set bestod af noget mayoagtigt med revet æble og lidt blegselleri. Druer og valnødder var ikke at finde deri!!!!!!
En udemærket sauce, igen serveret i en lille sauceskål halv fyldt op. Saucen slap hurtigt op, men ak der var ingen betjening til at sørge for opfyldning af hverken der ene eller andet. Jooo, forresten, vandkanten blev fyldt mellem måltiderne.
Chokoladefondant med softice til dessert og en dårlig og meget sprittet portvin til. Chokoladefondanten viste sig at være en ret tør chokoladekage uden noget flydende inden i. Softicen var lige hentet ud af fryseren såååå.......
Nye madrasser på værelserne gjorde natten behagelig.
Men det ligner sidste gang...

Dato for ophold: april 2016
Tak, BoRichter
Anmeldt d. 14. april 2016

Hotellet ligger midt på hovedgaden i Bogense. Vi boede i et dejlig stort værelse med alt vi skulle bruge, herunder gratis wifi på værelset. Den tre retters middag var ualmindelig veltillavet og velsmagende, og de tilhørende vine var fint udvalgt.
Det søde og venlige personale var også medvirkende til, at det blev et godt ophold, som vi gerne gentager.

Dato for ophold: april 2016
Tak, Aage H