eDreams
StayForLong
Priceline
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 20. juli 2021 fra mobile enheder

Okay campingplads, men 5 stjerner vil jeg bestemt ikke vurdere det til, nok nærmere 2-3 stykker. Poolen var MEGET kold på trods af ingen vind og 25 grader, toiletterne var ikke særlig lækre og stort beskidte hele tiden på trods af gentagende henvendelser til både rengøringsfolkene og i informationen.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, O3829IWmichaels
Anmeldt d. 4. august 2020

Rigtig fin campingplads med gode pladser, sjove legepladser og flotte faciliteter/servicebygninger.
Skønt med gåafstand til Bogens Marina og centrum, med diverse restaurationer og indkøbsmuligheder.
Gode muligheder for dejlige ture rundt i den (Nord)fynske natur m.m.
Rart med mulighed for en tur i svømmehal, da den udendørs pool er ret kold, når der ikke er sol.
Vi kommer gerne igen!

Tak, 850nannaj
Anmeldt d. 27. juli 2020

Det er nu 3 gang jeg er på Bogense Strand Camping, jeg har stadig ikke oplevet deres pool er opvarmet til 24-26 grader som de siger, nok nærmere 19-20 grader,jeg har ikke mødt en endnu som ikke syntes den er kold. Der er stikkontakter i køkken som hænger ud af væg og på toiletter mangler der dæksler på kontakter. Der er løse blandingsbatterier på herre toilettet, og vandet kan næsten ikke løbe ud af håndvasken på det fælles dame og herre toilet. Jeg kan ikke få ind i mit hoved at den plads har 5 stjerner. Har snakket med flere som ligger på forårsplads som kun vil give 2 stjerner mig selv inkluderet. De billeder der ligger på denne side er ikke kun fra denne plads men også fra kyst camping som har havudsigt. Jeg troede det var blevet bedre med de ny ejer men ikke endnu desværre. Så må nok sige at det var sidste gang på Bogense Strand Camping da der er pladser med færre stjerner som gør det meget bedre og har det mere rent i deres køkken bad og opholdsrum. Det er umuligt at lave mad i deres køkken da der ikke er power nok på deres kogeplader. 2 timer 45 min på at lave 30 pandekager det er øv øv. Søde piger som gør rent,der er bare alt for lidt af dem når pladsen er fyldt som nu hvor mange danskere holder ferie hjemme.

Tak, johnnya273
Anmeldt d. 19. juli 2020 fra mobile enheder

2 voksne og 4 børn i uge 29. Dejlig plads med gode faciliteter for familien, dog var den udendørs pool meget kold. 19-20 grader. Hele ugen spillede og personalet er utrolig imødekommende, servicemindet og venlige.

Tak, FamilienWeelJensen
Anmeldt d. 13. juli 2020

Dejlig campingplads med gåafstand til Bogense hyggelige by.
Tur til Æbelø, sejltur på Odense å og brovandring hørte til de største oplevelser og sammen med aktiviteterne på pladsen var det en super dejlig ferie

Tak, 352suzij