“Flot og lækkert 👌✅”
Anmeldelse af Møber

Møber
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Super lækker 3 retters meny lørdag
Vi var 6 mætte og tilfredse kunder der fik samme ret.
Flot tilberedt og virkeligt lækket
Super god service Det er konceptet er der kun kan vælges i mellem 1-2 eller 3 retter.
Så check menuen på nettet inden bestilling.
Familien Andersen kommer igen✅

1  Tak, Søren A

Anmeldt 22. juli 2021 fra mobile enheder

Fantastisk sted med fin udsigt ud over Bogense Marina.
Maden er i en helt klasse for sig - serveres i enkelte retter m. tilhørende vin ( hvis man bælger vinmenu) Kommer helt sikkert gerne igen….

Dato for besøg: april 2021
Tak, Gitte66
Anmeldt 10. juli 2021 fra mobile enheder

Fantastisk god frokost til en fair pris. Stort stjerneskud der var lave af kvalitetsråvarer. Du får virkelig både en storslået udsigt, førsteklasses betjening samt lækker og velsmagende mad. Vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 398jes_
Anmeldt 4. juli 2021

Professionel og varm velkomst - glimrede valg og presentation qf de Italienske vine som de anbefalede og vi blev bestemt ikke skuffede.
Fantastisk 3 retters menu tilberedt på højt niveau med friske produkter og hjemmelavet brød
Perfekt servering og betjening. Fantastisk udsigt over Marinaen i Bogense under middagen. Vi var alle enige om at denne restaurant er et besøg værd

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, bittenj2021
Anmeldt 4. juli 2021

Det er en fornøjelse at opleve dygtige tjenere som får en til at føle sig oprigtig velkommen og er opmærksomme og imødekommende. Vi fik en fantastisk frokost; fiskefilet med rejer og kartoflemad med trøffelmajo og ristede løg. Maden var af helt friske råvarer, alt er hjemmelavet og i særklasse velsmagende. MøBer er helt klar en omrejse værd

Dato for besøg: juli 2021
Tak, allanhedegaardf

Rejsende, der kiggede på Møber, kiggede også på

Bogense, North Funen Municipality

Har du været i Møber? Fortæl om dine oplevelser!