“Personale som forstår at give det lille ekstra”
Anmeldelse af Cafe Solo

Cafe Solo

6 store stjerner til den unge tjener, som gav os en helt vildt flot service.
Bl.a smuttede han lige i netto, så vi kunne få vores café latte. Ikke noget med den nemme løsning, at vi måtte bestille noget andet. Næ. Vi fik en undskyldning for ventetiden.

Vores sandwich var alle lækre og især brødet var lækkert.

Stedet emmede af god stemning, og vi var heldige at få bord til 10. For der var godt fyldt på café Solo.

Tak for dejlig frokost.

Tak, 209ren_b

Anmeldt 2. juli 2020 fra mobile enheder

Fantastisk hyggeligt og autentisk sted. Dejlig veltilberedt mad med friske råvarer og en skøn betjening med godt humør. Generelt en rigtig god oplevelse

Tak, 800katrineb
Anmeldt 27. juni 2020 fra mobile enheder

Vi ringede for at forhøre, om vi kunne få take-away, og selvom de virkede til ikke normalt at praktisere det ved deres aftenmenu, sagde de venligt ja. Maden kunne vi hente i en varmekasse, så temperaturen var perfekt, da vi kom hjem. Havets burger og Café Solo burgeren kan virkelig anbefales. Mængderne er store, men passende, og maden er virkelig lækker og veltilberedt. Servicen var helt fantastisk venlig. Hvis vi kommer på ferie i Bogense igen en dag, vil vi straks besøge Café Solo.

Tak, FrauKath
Anmeldt 24. juni 2020

Fantastisk lækkert mad og super betjening. Ejeren var ude for at høre om maden smagte os. Kommer gerne igen.

Tak, 854lisj
Anmeldt 6. juni 2020 fra mobile enheder

Super dejlig hjemmelavet mad og rigtig fin betjening. Børnevenligt og rigtig hyggelig gårdhave. :) :)

Tak, Tuxen

Rejsende, der kiggede på Cafe Solo, kiggede også på

Bogense, North Funen Municipality

Har du været i Cafe Solo? Fortæl om dine oplevelser!