“Dejlig Cafe, med lækker cafemad.”
Anmeldelse af Cafe Solo

Cafe Solo
Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Sammen med gode venner, spiste vi idag på caféen. Før vi gik ind, spurgte vi om man måtte have hund med på restauranten, hvilket vi gerne måtte.
Personalet på stedet var smilende og imødekommende, og vi fik bestilt hvad vi hver og især ville have.
Maden så godt ud og smagte aldeles dejligt, og vi nød det vi havde bestilt.
Omgivelserne er hyggelige og der hænger mange kunstværker på væggene, som alle er til salg.
Jeg kan på det kraftigste anbefale at man ligger vejen forbi, hvis man skulle få lyst til st besøge den hyggelige by.

Tak, 920flemmingl

Anmeldt 14. december 2019 fra mobile enheder

Jeg fik den mest tarvelige cafe latte, der ikke var kaffe i og mine venner fik en god kold varm kakao

Dato for besøg: december 2019
Tak, askesoeby
Anmeldt 29. oktober 2019

Vi blev venlig modtaget og fik en Hakkebøf med spejlæg og en Pariserbøf - begge dele var veltilberedt, blev serveret pænt anrettet og smagte godt.
Der var en hyggelit atmosfære, og vi kan godt finde på at komme en anden gang.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, LHL-DK
Anmeldt 22. oktober 2019

Super hyggeligt sted. Sød og hurtig betjening. Lækker mad. Kommer vi til Bogense igen, så skal vi helt bestemt på Cafe Solo igen☺️

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Vibeke A
Anmeldt 27. september 2019

Lækker frokost. God betjening. Jeg er godt træt af, at obsolut skal skrive så meget. Det bør ikke være nødvendigt.

Dato for besøg: september 2019
Tak, 430flemmingh

Rejsende, der kiggede på Cafe Solo, kiggede også på

Bogense, North Funen Municipality

Har du været i Cafe Solo? Fortæl om dine oplevelser!