“Fremragende morgenbuffet”

Aerohus Hotel Restaurant
nr. 10 af 29 Restauranter i Ærø
Køkkener: Dansk
Anmeldt 25. september 2017

Vi fik under et to-dages ophold på Hotel Ærøhus en fremragende morgenmadbuffet.
Der var et stort og alsidigt udvalg af morgenmadsprodukter, frugt, lækkert brød, kvalitetspålæg, lune ting og selvfølgelig alle mulige drikkevarer.
Det var en dejlig måde at starte dagen på.

1  Tak, LN1946

Anmeldt 10. september 2017

Vi besøgte restauranten til frokosttid og fik et lækkert stjerneskud med alt, hvad dertil hører, - det var intet mindre end fantastisk.
Så vi besluttede os for at spise aftensmad samme sted, og vi det fortrød vi virkelig ikke!
Et så mørt stykke oksekød har vi aldrig fået før, det var simpelt hen en smagsoplevelse.
Det var selvfølgelig den dyreste bøf på menukortet, men den var hver en krone værd.
Alene bøffen er rejsen til Ærø værd!
Vil også lige nævne, at personalet var ualmindelig smilende og venligt.

1  Tak, Uve M
Anmeldt 7. august 2017

Vi har igen i år været på ferie på Ærø, og kan anbefale denne restaurant. Venlig betjening og god og billig mad. På en uge spiste vi 3 gange den stegte rødspætte til frokost - prøv den !

1  Tak, Johan S
Anmeldt 31. juli 2017 fra mobile enheder

Skulle have et let måltid, men valgte i stedet deres fiskesuppe serveret som hovedret. Det fortrød jeg ikke det er simpelthen den bedste fiskesuppe jeg nogensinde har spist. Masser af lækkert fyld, smukt pyntet og masser af mad.
Glemte jeg at skrive fruen gik et lækker unghanebryst

1  Tak, Hobist
Anmeldt 26. juni 2017

En helt igennem helstøbt oplevelse. Vi fik serveret en fantastisk 4 retters menu i forbindelse med vores bryllup. Maden var af super god kvalitet, og med kreative retter lavet af rigtig gode råvarer.

Kan helt sikkert anbefales.

1  Tak, DWCHP

Rejsende, der kiggede på Aerohus Hotel Restaurant, kiggede også på

Ærøskøbing, Ærø

Har du været i Aerohus Hotel Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!