“ok pizza”
Anmeldelse af Bonalâs

Bonalâs
Beskrivelse: Bonalâs ;- Bornholmsk for bondetamp, bonderøv. Selvom Alexander kommer fra Indre by i København og jeg selv kommer fra Rønne torv så er vi nogle rigtige bonderøve af hjerte og med stor kærlighed til det bornholmske. Vi sætter pris på kvalitet, genbrug, lokale råvarer og naturen. Efter vores sommer-succes på ”Svanereden”, hvor jeg fungerede som daglig leder, fik jeg mod på at stå på egne ben og starte mit eget sted. I kan finde os på Glastorvet i Svaneke fra d. 18 marts af. Tidspunkt og menukort kommer op løbende så bare følg med her på siden. Vi kan allerede røbe at vi holder os i det italienske hjørne med plads til andre køkkener også – men primært antipasti, lasagne og pizza.Sandwich.Salat. Kaffe.Kager.Cocktails. Og blandt andet Stan Getz på højtalerne. Så skal der hygges.
Anmeldt 7. august 2021

Blæst for meget op. Det var en ok pizza og heller ikke mere.
Rodet lokale, beskidte borde. stresset personale.
Havde oplevelsen, Money in boks og hej hej.
Kommer ikke igen her.

Tak, charlottesR8721PW

Anmeldt 1. august 2021 fra mobile enheder

I løbet af 14 dages ferie hentede vi pizzaer her 2 gange. Det samme gjorde vi sidste sommer. De er dyre, men de smager rigtig godt. De er anderledes på den gode måde, dejen er god, virker sund og de har både vegansk og vegetarisk, som vi købte.

1  Tak, pia qvolsbæk m
Anmeldt 31. juli 2021 fra mobile enheder

Midt i højsæssonen, med et gigantisk mylder af turister, formåede de at sikre effektiv og venlig betjening, og en skarp og lækker pizza vi kunne tage med.

Især deres bund var i særklasse og bestemt et sted vi gerne tager et pitstop hos ved næste Svaneke-besøg.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, MrAarhus
Anmeldt 28. juli 2021 fra mobile enheder

Noget af det bedste pizza vi har fået.
Super lækkert

Prisen er høj i forhold til normale pizza priser, men kvaliteten og smagen af dem gør de helt sikkert er alle pengene værd

Vi glæder os allerde til at spise der igen

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, HenrikD275
Anmeldt 23. juli 2021 fra mobile enheder

Vi ringede og bestilte take away
Lækker pizzaer og venlig og hurtig betjening, dejligt man kan mærke kvaliteten på pizzaerne og fyld

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Anders3650

Rejsende, der kiggede på Bonalâs, kiggede også på

Har du været i Bonalâs? Fortæl om dine oplevelser!