“Pizza”
Anmeldelse af Bonalâs

Bonalâs
Beskrivelse: Bonalâs ;- Bornholmsk for bondetamp, bonderøv. Selvom Alexander kommer fra Indre by i København og jeg selv kommer fra Rønne torv så er vi nogle rigtige bonderøve af hjerte og med stor kærlighed til det bornholmske. Vi sætter pris på kvalitet, genbrug, lokale råvarer og naturen. Efter vores sommer-succes på ”Svanereden”, hvor jeg fungerede som daglig leder, fik jeg mod på at stå på egne ben og starte mit eget sted. I kan finde os på Glastorvet i Svaneke fra d. 18 marts af. Tidspunkt og menukort kommer op løbende så bare følg med her på siden. Vi kan allerede røbe at vi holder os i det italienske hjørne med plads til andre køkkener også – men primært antipasti, lasagne og pizza.Sandwich.Salat. Kaffe.Kager.Cocktails. Og blandt andet Stan Getz på højtalerne. Så skal der hygges.
Anmeldt 7. juli 2020

Bedste pizza ever - der skal vi hen igen inden vi tager herfra hyggelig stemning og hurtig betjening

2  Tak, FellowTraveler288279

Anmeldt 5. juli 2020 fra mobile enheder

Vi fik to pizzaer til deling i en familie med 2 voksne og 2 børn. Det passede fint. Ok pizza med god smag. Dog var de ikke sprøde i midten.

Tak, 118jannis
Anmeldt 4. juli 2020 fra mobile enheder

Super pizzaer! Spændende varianter fx med gedeost, valnødder og rabarber, så
lækker. Også en god vegansk pizza.

1  Tak, MetteL_12
Anmeldt 20. juni 2020 fra mobile enheder

Skøn vegansk pizza og dejlig udvalg af øl. Meget hyggeligt sted. Sød betjening. Jeg glæder mig meget til at spise der igen.

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, 628cecilies
Anmeldt 17. juni 2020 fra mobile enheder

Vi fik en virkelig god vegansk pizza med deres hjemmelavede oste spread. Så lækker, ostet og cremet!

Dato for besøg: juni 2020
2  Tak, enlouise

Rejsende, der kiggede på Bonalâs, kiggede også på

Har du været i Bonalâs? Fortæl om dine oplevelser!