“Super pizzaer! Spændende varianter”
Anmeldelse af Bonalâs

Bonalâs
Beskrivelse: Bonalâs ;- Bornholmsk for bondetamp, bonderøv. Selvom Alexander kommer fra Indre by i København og jeg selv kommer fra Rønne torv så er vi nogle rigtige bonderøve af hjerte og med stor kærlighed til det bornholmske. Vi sætter pris på kvalitet, genbrug, lokale råvarer og naturen. Efter vores sommer-succes på ”Svanereden”, hvor jeg fungerede som daglig leder, fik jeg mod på at stå på egne ben og starte mit eget sted. I kan finde os på Glastorvet i Svaneke fra d. 18 marts af. Tidspunkt og menukort kommer op løbende så bare følg med her på siden. Vi kan allerede røbe at vi holder os i det italienske hjørne med plads til andre køkkener også – men primært antipasti, lasagne og pizza.Sandwich.Salat. Kaffe.Kager.Cocktails. Og blandt andet Stan Getz på højtalerne. Så skal der hygges.

Super pizzaer! Spændende varianter fx med gedeost, valnødder og rabarber, så
lækker. Også en god vegansk pizza.

1  Tak, MetteL_12

Anmeldt 20. juni 2020 fra mobile enheder

Skøn vegansk pizza og dejlig udvalg af øl. Meget hyggeligt sted. Sød betjening. Jeg glæder mig meget til at spise der igen.

1  Tak, 628cecilies
Anmeldt 17. juni 2020 fra mobile enheder

Vi fik en virkelig god vegansk pizza med deres hjemmelavede oste spread. Så lækker, ostet og cremet!

2  Tak, enlouise
Anmeldt 15. juni 2020 fra mobile enheder

Vi havde lyst til pizza og gik til Bonalas en fredelig mandag aften. Da vi ankom blev der ikke taget notits af os overhovedet - vi var indenfor og kigge og bestemte os for at sidde ude - og var heldige at finde et bord som kun var lidt beskidt- og når det er sagt var der borde ved siden af som var fyldt med rester af beskidt service og pizzarester. Måske sprøjten på bordet var beregnet til at vi selv skulle rengøre? Efter at have siddet en stund var der stadig ingen som kom for at tage vores bestilling - så på trods af få gæster inde havde stedet åbenbart ikke behov for mere omsætning den dag! Vi valgte at gå - og vi behøver vist ikke sige at vi aldrig vil komme igen - dårlig/ ikke eksisterende betjening/ service og manglende rengøring /hygiejne - og hvordan mon køkken hygiejnen så er - og netop i denne Corona tid.

3  Tak, O_Sandstad
Anmeldt 25. maj 2020 fra mobile enheder

Vi var 4 voksen 2 børn på 8 og 11, fik 5 forskellige Pizza og både pizza bunden og det der var oven på, var helt speciel og de smagte alle rigtig godt.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, AnneLiseC_12

Rejsende, der kiggede på Bonalâs, kiggede også på

Har du været i Bonalâs? Fortæl om dine oplevelser!